No comment. A bunkóságnak is van határa...


Kedves Érintettek,

Szeretném megosztani Önökkel az október 25-én megtörtént eseményeket.

Történt, hogy Pécsre kellett mennem munkaügyben, a reggel fél hetes IC-re váltottam jegyet, aminek háromnegyed kilenc körül kell beérkeznie Pécsre. Pechemre pont az nap sztrájkoltak a vasutasok - igaz csak kora reggel, ám ez személyemet igen kényelmetlenül érintette, tekintve, hogy 8 órakor sikerült elindulnia a szerelvénynek.


Az egy dolog, hogy a másfél órás késés miatt engem anyagi kár ért, de még ezt is el tudnám nézni, mert megértem a sztrájkolókat, hogy nekik sem könnyű, valamit kell tenniük. Amikor azonban odasétáltam a pécsi jegypénztárhoz, hogy visszaváltsam a jegyemet (tekintve, hogy az IC több, mint negyed órát késett - egész pontosan délre érkezett meg), akkor ért a hideg zuhany: a készséges jegykiadó hölgy minősíthetetlen hangnemben közölte, hogy hogy képezelem én ezt? Tudtam nagyon jól, hogy sztrájk lesz, Pesten kellett volna visszaváltanom a jegyet, ha vissza akarom kapni a pénzem. Hja kérem, csak nekem mindenképpen (még ezzel a több órás késéssel is) le kellett jönnöm Pécsre, a vonat pedig késett. Az őt nem érdekli, el lehet ballagni.

Nos, nem mondanám azt, hogy túlságosan meglepődtem a hazai viszonyok tudatában ez nüansznyi kis esemény - ám az, hogy annak ellenére, hogy igazam van, még hülyének is néznek, ráadásul teszik mindezt sértő hangnemben, nos azt már nehezen tudom torelálni.

Gondolom a MÁV-tól majd kapok egy jól megfogalmazott sablon automata választ, jobb esetben egy valódi személy fog visszaírni, hogy így meg úgy sajnáljuk, reméljük legközelebb is velünk utazik, stb. Csakhogy ez semmit nem ér. Felelősséget kellene vállalni.

Köszönettel a hallgatásért:

Bálint

A bejegyzés trackback címe:

https://mavsztrajk.blog.hu/api/trackback/id/tr85217966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása