Hát ez is elérkezett. 2008-at írunk és a blog elérte a fél éves kort.
Egy kis 2007-es statisztika:
Közel 600 bejegyzés született, átlagosan havonta 100
179 618-an olvastátok a blogot.

754 365 oldalletöltést generáltatok.
Kb 5600 kommentet írtatok.

Így a blog az ország egyik legnépszerűbb blogja lett, hála nektek és nem utolsó sorban az index.hu-nak, akik folyamatosan segítik munkánkat.

Nézzük miről is szólt az elmúlt fél év? Valamikor pünkösd tájékán berágtam. És megszületett az első bejegyzés, ez még a régi blogomon került publikálásra, tanulságként elküldtem az iwiw-en az összes ismerősömnek, hátha sikerül valami újat mondanom. Persze hamarosan záporoztak, hogy velem ez történt, velem meg ez. Már egy ideje gondolkoztam ezen a blogon, vagy legalábbis egy olyan oldalon, ami kifejezetten mávos problémákkal foglalkozik, így a sok biztatás, élménybeszámolók, hatására megszületett a Vazze. Először a bloggeren nyomultam, amíg a Homár fel nem figyelt áldásos tevékenységemre. Ekkor költözött a Vazze a blog.hu-ra.
Ennek meg is lett az eredménye hamar, hiszen egyre többen látogatták az oldalt, és egyre több post-ot is kaptam. Már a költözés idején meghirdettem a Koszos Vonat kontesztet, amiben kértelek Titeket, hogy fotózzátok a koszos vonatokat, hadd lássa ország világ.
Kaptam is olyan mennyiségű fotót, hogy azt el se tudtam képzelni. Miután hetekig szörnyülködtünk egy kommentelő ötlete alapján megszületett a Retekkommandó
Hosszas levelezés után a MÁV-Start belement, hogy kitakarítsunk egy szerelvényt. Persze 20-an csak két kocsival tudtunk végezni 4 óra alatt, de azok tiszták lettek.



Milyen következményei lettek az akciónak? Én hiszem, hogy az akció után ha egy picivel is de jobban ügyelnek a máv-osok a tisztaságra, egyre több vonaton találkozok kéztörlővel, némi szappannak látszó képződménnyel. Lehet csak képzelődöm, de talán tényleg változott valami, még ha csak egy picikét is.

Közben két grafittis post borzolta a kedélyeket.

Ezután augusztusban meghívtak egy megbeszélésre, ahol sok kérdésre kaptunk választ és felmerült egy civil szervezet ötlete, amely segítségével hatékonyabban felléphetünk az utasok érdekeiért. Ez az egyesület hamarosan bejegyzésre kerül. Erről néhány héten belül hírt is adok.

Az augusztusi megbeszélés után mintha pici változás állt volna be a MÁV-Start kommunikációjában. Lassan de biztosan lehet érezni, ha másban még nem is, de a válaszok sebességében, hogy valamit talán változott.

Szeptemberben parlagfű után kutakodtam, melynek eredménye még kérdéses. Majd ez az év eldönti sikerült-e valamit tennem.

Októberben az őszi késés konteszt mellett megismerkedtem a MÁV-Start új kommunikációs csapatával, akikkel remélem együtt tudok dolgozni egy minőségibb szolgáltatásért.

Decemberben, novemberben a sztrájk volt az a téma, ami körül forogtunk. Sok embernek nem tetszett, hogy elleneztem a sztrájk-ot, én mindenkinek a véleményét tiszteletben tartom, de mivel ez a blog egyben egy megmondó blog, hát én is megmondtam az enyém. Szerencsére nem bénult meg teljesen az ország, újra utazhatunk, mindenki eljutott oda, ahova akart, még ha esetleg egy napos késéssel is.

Szűk szavakban ennyi történt az elmúlt fél évben.

Én azt hiszem van esély a változásra és arra is, hogy hathatósabban tudjunk fellépni érdekeinkért.
A 2008-as évben folytatom munkám értünk, értetek, remélem még több sikerrel.
Hamarosan megalakul az egyesületünk is, valamint egy állandó rádió műsorral fogok jelentkezni egy rádióban. De erről egyelőre többet nem kívánok elárulni.

Mindenkinek kívánok egy nagyon boldog, sikeres, ÚJ ÉVET!

A bejegyzés trackback címe:

https://mavsztrajk.blog.hu/api/trackback/id/tr35281804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szerelmes ember (törölt) 2008.01.02. 17:04:53

Kívánok a bloghoz, az egyesülethez, a rádióműsorhoz és az összes többi leendő kezdeményezéshez, ami az utazási feltételek jobbá tételéért és az utasokért küzd sikeres, kitartó és eredményes munkát! Csak így tovább!

Fedup Sári 2008.01.02. 18:29:00

Melyik rádióban lesz az egyesület mikor?
:)

brown · http://magyarbeteg.info 2008.01.15. 01:08:23

Gratula! Nem semmi vagy... rádió egyesület meg a blog. majd legyél a magyarbeteg.blog.hu homára egyszer : )
süti beállítások módosítása