Lassan de biztosan megveri az átlagembert is a Szakszervezetek pénzéhsége.


Sziasztok én azért írok nektek mert érdekel amivel foglalkoztok.Már ha személyszerint 12000 ft fizetek a vonatbérletért,és ezzel igenybeveszek egy szolgáltatást akkor kapjam azt amiért megfizettem.2008.02.01 töl kezték a sztrájkot és,azt kérik tőlem hog menjek busszal vegyek jegyet és ezt visszatéritik.Ez mind rendben is lenne,ha a busz nem 6óra 20-kor indulna.Nekem a munkámat 6órakkor kell elkezdeni,és ha kések 7óra 20-ra érnék be,ezzel 1óra  20-perc fizetetlen időm lessz.Tehát fizetek egy szolgáltatásért,azt nem kapom meg,és fizesssek egy másikért hogy kifizessék azt amiért már egyszer fizettem,és még miattuk lesz napi -1 óra fizetetlen.Akkor most mért is fizettem?Írtam a panasz könyvbe de az 15nap válasz idő,és nemsok jót igértek.Ésakkor nembeszéltem ha nincs sztrájk,mijen körülmények között fojik az utazás.10 kalauzból 1 aki veszi a fáratságot és lekezeli a bérletet.A kocsik higéniája egyenlő a nullával.Sajnos a panasszal kapcsolatban lenne mit írnom,mert nem ez volt az első de szerintem nemis az utolsó.
üdvözlettel:CsG

A bejegyzés trackback címe:

https://mavsztrajk.blog.hu/api/trackback/id/tr26326234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

domainparker 2008.02.05. 19:30:53

A legviccesebb az egészben az, ha írsz egy panaszkönyvbe, a MÁV által alkalmazott egyetemista diákok válaszolnak rá nagyon kultúráltan. A válaszból csak a konkrétumok hiányoznak. Én olyan válaszlevéllel találkoztam idáig, amiben írták, hogy nagyon sajnálják és megpróbálják a jövőben javítani a hibát, amit vétettek. Pont. Szeretnélek kérni téged is, hogy regisztrálj a mávsztrájk.info-ra és a fórumban szólj hozzá ehhez a témához, illetve ha van még panaszod akkor nyiss egy új topicot a vegyes fórumban.
süti beállítások módosítása