Munkahelyi gondok

Címkék: sztrájk munkahely elvesztése

2008.02.05. 11:48

Gyermekét egyedül nevelő anya, hátrányos helyzetbe került!!!


Tisztelt Illetékesek!

Gyermekemet egyedül nevelem,ápolási díjon vagyok. Győrben találtam csak munkahelyet heti 2 napban, hajnalban kelve , este érve haza. Másnapokra a munka jellege miatt, emberekkel foglalkozom nem tudom áttenni a munkavégzést.

Az ápolási díjból fenntartani kettőnket lehetetlen. Igy a sztrájk miatt a megélhetésünk válik lehetetlené!!! Én is mehetnék sztrájkolni, a "kedves" vasutasoknak biztos nem ennyiből kell megélniük. Nem foglalkoznak azzal, hogy másokat, ezreket sodornak lehetetlen helyzetbe! Volánbusszal nem tudok menni, mert annyira ritkán van a csatlakozás vagy nem érek le időben, vagy este nem érek vissza a gyermekemhez aki addig egyedül van! Ebbe belegondolnak a nem igazán tisztelt sztrájkolók?? Arról nem is beszélve, hogy ezért a jegyárért, a wc förtelem, ha valami gond van, pl a múltkor egy felsővezeték szakadás teljes káosz van, információt senki nem tud adni, az egyik percben mindenkit leszállítanak, elküldenek mindenfelé, majd 2 perc múlva elindul a vonat mégis...át a másik vonatra, az elindul, majd 1 állomással arrébb leáll,a  mellettünk lévő IC meg elhúz....és senki, de SENKI nem tudott tájékoztatást adni, melyikre szálljunk át, stb..."csak" 1,5 óra késéssel érkeztem haza gyermekemhez, és ez csak 1 példa!
Rendszeresen elfelejtik azt is közölni, hogy melyik vagonokat csatlakoztatják le, igy a célállomás előtt gallopozunk előre. Vagy ez az új össznépi sport a fitt Magyarország jegyében???
Eü-sként én is sztrájkolhatnék, de kérdezem a sztrájkolókat, ha Ö vagy az édesanyja, gyereke nem kapna ellátást napokig az én és kollégáim sztrájkja miatt, még alapellátást sem, az elégséges vonatközlekedés mintájára mit szólna??? ????????????????????????? Nekem, nekünk ugyanúgy az életünk, megélhetésünk múlik ezen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://mavsztrajk.blog.hu/api/trackback/id/tr76326153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

homár molla2 2008.02.05. 12:43:53

a máv "normális" ügymenet esetén sem biztosítja az elégséges szolgáltatást, nemhogy a sztrájk alatt. az a baj, hogy mivel ennyi ember életét keserítik meg a sztrájkkal(mondjuk általában is, de ez most mindegy), fokozottan szükségük lenne a társadalom szolidaritására. nodehát ilyen célokért, ilyen eszközökkel? nagy büdös lófasz a seggükbe, nem szolidaritás.

A-tech · http://www.oszkar.com 2008.02.05. 12:45:00

Kedves hátrányos helyzetbe került hölgy!

Nem tudom Ön honnan jár Győrbe, de az Ön számára megoldást jelenthet, ha találna ugyanarra közlekedő autóst és betársulna hozzá. A www.oszkar.com autós-utas közvetítő portálon sok hirdetés van Győrből illetve Győrbe.

Remélem tudtam ezáltal segíteni.

Üdvözlettel!

Monika 2008.02.05. 15:26:31

Tessék nyugodtan mindenkinek megkukkantani a belföldi árakat. Aztán a nemzetközi vonat jegyárakat. Röhejes. Nem értek egyet a sztrájkkal. Én sem vagyok megelégedve a fizetésemmel, de én mégsem tudom a munkámmal sakkban tartani az országot. Lenne pár ember, akik szívesen dolgoznának és örülnének, hogy van munkájuk. Menjenek máshova dolgozni. Éppen annyit keresnek, mint amennyit én. Nem sajnálok senkit, engem sem sajnál senki.

magocska 2008.02.05. 15:34:49

Szerintem ilyen "extrém" esetek meg sem fordulnak a fejükben. Azt hiszik, hogy mindenkinek van kocsija, vagy hogy mindenhova elvisz a busz. Meg ugye van az embernek szabadsága... így legalább nem kell rajta agyalni, hogy mikor vegye ki.
Ha minimálbért keresnének és úgy sztrájkolnának, akkor talán megérteném, de a mostani okoknak semmi értelme :(
süti beállítások módosítása