Sztrájk élmény

Címkék: vélemény vasutas sztrájk

2008.03.19. 13:52

No comment


Szerintem nem én vagyok az egyetlen, akit úgymond károsít ez a sztrájkolósdi.
Nem azt kellene közölni, hogy meddig nem, hanem azt, hogy mikor sztrájkolnak, most is bejelentették, hogy 15-ig nem...odafelé 13-án meg is vettem a jegyem, de a visszafelé jövőt nem mertem bevállalni, mert az már 16-a volt. Így csak szombat délután vettem meg a jegyem vasárnap, még persze akkor sem volt biztos, hogy nem lesz sztrájk, csak nem találtam róla semmit, úgyhogy gondoltam, akkor talán nem lesz. Így szombaton már csak első osztályra tudtam jegyet venni Pécstől-Pestig, ami plusz 800 HUF. Így emiatt a bizonytalankodás miatt csökkent a pénztárcámban lévő összeg. Ülhettem volna dohányzóba is, de akkor az meg egészségkárosításnak számított volna.
Ez már nem először fordult elő.

Másik alkalommal ugyanígy Pécsről hazafelé vasárnap délután 3-kor egyeztetnek, hogy még aznap, vagy csak hétfőn kezdenek újra sztrájkolni. Fél 4kor  a vasútállomáson még nem tudták megmondani, hogy esetleg hazafelé megáll a vonat avagy nem. Kis ráhatással nyilatkozott az egyik pénztáros, miután telefonált egyet, hogy " Ma már nem lesz sztrájk". Aznap nem is volt már, csak 0:01 perctől. :-)
 
Röviden nem is az a legkellemetlenebb, hogy sztrájkolnak, mert ha előre tudom, akkor megyek a buszhoz, ahol így kicsit több az utas, mint a rendelkezésre álló férőhely, hanem ez a bizonytalankodás a legrosszabb, hogy előző este jó ha megtudja az ember, hogy másnap mire számíthat.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://mavsztrajk.blog.hu/api/trackback/id/tr22387367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manyizga (törölt) 2008.03.25. 21:25:36

További 1,1%-ot követelnek, a várható infláció miatt. LOL.

GH 2008.03.26. 08:35:45

Egy érdekes hírt hallottam: a Pedagógusok Demokratikus Szakszervezete (ez is Liga), pontosabban a főnökük, Kerpen támogatja ezt az ostoba VDSzSz bohózatot. Csak az a furcsa nekem, hogy egy kezdő tanári (diplomás) fizetés jelenleg jóval alatta van egy középfokúvégzettségű vasutasénak, a VBKJ-ről nem is szólva. Talán Kerpennek a saját tagságával kéne törődnie.

petya.bacsi 2008.03.26. 14:36:59

A Pedagógusok Demokratikus Szakszervezet egy vicc! Ismerőseim közül senki sincs benne. Vajon miért?

Legalább olyan a Pedagógusok Szakszervezete, mint a VDSzSz. És ezzel mindent elmondtam.
süti beállítások módosítása