Ki fizeti ki?

Címkék: máv sztrájk vasutas vdszsz

2007.11.15. 13:14

Ma ezt a levelet kaptam:

Üdvözet a szerkesztőnek!

Egy kérdés, ami talán sokakat izgat. Ki fizeti meg a sztrájk miatti jövedelemkiesést?
Tanár vagyok, és egy vidéki városból járok Pestre tanítani. Ugyan közalkalmazott vagyok, de a fizetésem természetesen nem fix: a megtartott -egyébként kötelező órák- számától függ. Tehát, ha én nem vagyok bent egy órán, akkor helyettesítő tanárt kell kiírniuk. Ebben az esetben ő kap díjazást, én pedig semmit...
Az elmúlt hetekben két alkalommal nem értem be a munkahelyemre (egyébként mással nem lehet bejutni Pestre...), és ahogy hallom a jövő héten 6 órás sztrájkot terveznek.
Szóval, ki fizeti meg az én káromat? Van erre valamilyen törvény?

Üdvözlettel: egy olvasó

A bejegyzés trackback címe:

https://mavsztrajk.blog.hu/api/trackback/id/tr32229932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása