Ha nem tetszik ne vonaton utazzunk..
Címkék: sztrájk kalauz bunkó kalauz máv start fűtés
2008.02.01. 07:00
Sziasztok !
Naponta ingázok Szolnok-Budapest viszonylatban. Reggel a 6.04-kor Szolnokról induló "gyors"vonattal megyek Bp-re. Hááát ez a vonat hagy némi kívánnivalót maga után... Az egyik, hogy annyira tömve van sokszor, hogy szinte még az állóhelyet is át kell adni, az utasok nyomorognak a folyosón, a fülkék úgy néznek ki mint egy menekültszállás...
A másik dolog, hogy a kocsik FŰTETLENEK, amikor szóvá tesszük a jegykezelőnek, akkor vagy cinikus a válasz, vagy pedig egyszerűen nekünk támadnak.
A következő beszólások szoktak történni a jegyvizsgáló részéről:
- Ha nem tetszik ne vonaton utazzunk..
- Ha a akarunk rakjunk tüzet (ez meglepett)...
- Ennyi pénzért mit várunk még ?
-"Mindig minket baszogatnak novembertől-márciusig" !
- Nem vagyok villanyszerelő...
Az utasok meg nagykabátban ülik végig a sokszor több mint másfél órás utat.
Milyen szolgáltatás ez?
Ha teszem fel egy külföldi véletlenül utazik... Mit gondol a MÁV-ról?
Arra most ne térjünk ki, hogy a kocsik szó szerint ragadnak a kosztól, a wc undorító, fertőzésveszélyes (pont influenzajárvány idején), az ablakokon nem lehet kilátni mert retkesek, az ajtók nem csukódnak rendesen, és még sorolhatnám a hiányosságokat.
De a visszafelé út sem különb, azzal a különbséggel, hogy ott már szokott lenni fűtés. Viszont az utasok mint a heringek, egymás hegyén hátán. A munkából hazatérő munkások végigállják a sokszor órás utat (Monorig, Pilisig), gondolom a MÁV nem álló jegy bérletete állított ki nekik.
Szóval a MÁV-nak van még mit fejleszteni... Nem sztrájkolni kellene, hanem kicsit magukba nézni, és kiszolgálni az utazó közönséget.
Mert teszem azt, mi lenne ha az utasok elkezdenének sztrájkolni?...
Mondjuk úgy, hogy összefognak, és senki nem vesz jegyet, mert ez a szolgáltatásért még fizetni is kicsit sok és erős...
Ellenőrizni tudják a peronokat, zaklatni a becsületes utasokat. De Őket ki ellenőrzi?
Üdv.
Zoltán
Szolnok
A bejegyzés trackback címe:
https://mavsztrajk.blog.hu/api/trackback/id/tr72319550
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Akashi Kaikyo 2008.02.01. 08:24:43
Felháborító, hogy mit meg nem engednek maguknak a jegyvizsgálók egy része
ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2008.02.01. 09:08:46
khm... a külföldi valószínűleg idézne a Rambo soundtrackből amikor elmagyarázod neki hogy mégis mivan... valami ilyet : "let the bodies hit the floor..."
volt már hasonló, utaztam épp a "szomszédba" (Budapest-Mosonmagyaróvár), szintén "okos kaller" jött és elkezdte a külföldi jányzót okítani úgy magyarosan,
mondom akkor khm... uram, akkor talán fordítom neki mit mond, mert külföldi szegény... stílus változatlan... nekem meg küzdenem kellett hogy még úgy-ahogy elfogadhatóra fordítsam a választ :)))
kissé felháborodott az illető, nem mellékesen jogosan tette. amúgy meg szerintem nem a külföldiek miatt kéne megtanulnia a sok sztrájkgépnek viselkedni, hanem miattunk...
lehet hogy rosszul emlékszem, de mintha a MÁV közlekedési SZOLGÁLTATÓ CÉGként definiálná magát, amibe a bunkóság nem fér bele... amúgy én is egy ilyen cégnél dolgozom, csak khm... szóval az nem magyar, és nem is állami, legalábbis az informatikája ahol dolgozom az nem...
érdekes, valahogy más is a munkamorál...
volt már hasonló, utaztam épp a "szomszédba" (Budapest-Mosonmagyaróvár), szintén "okos kaller" jött és elkezdte a külföldi jányzót okítani úgy magyarosan,
mondom akkor khm... uram, akkor talán fordítom neki mit mond, mert külföldi szegény... stílus változatlan... nekem meg küzdenem kellett hogy még úgy-ahogy elfogadhatóra fordítsam a választ :)))
kissé felháborodott az illető, nem mellékesen jogosan tette. amúgy meg szerintem nem a külföldiek miatt kéne megtanulnia a sok sztrájkgépnek viselkedni, hanem miattunk...
lehet hogy rosszul emlékszem, de mintha a MÁV közlekedési SZOLGÁLTATÓ CÉGként definiálná magát, amibe a bunkóság nem fér bele... amúgy én is egy ilyen cégnél dolgozom, csak khm... szóval az nem magyar, és nem is állami, legalábbis az informatikája ahol dolgozom az nem...
érdekes, valahogy más is a munkamorál...
Blackmore 2008.02.01. 09:39:23
1x tényleg rakjatok tüzet, kíváncsi vok mit szólna a kaller :D
Adani 2008.02.01. 10:35:45
Ne utazz vonattla, de Szolnoktól Bp-ig nincs alternatíva, ha nincs kocsid. Busszal még hosszabb menetidő, heringeffektus ott is van, fűtés ha nincs szerencséd ott sincs, mert esetleg a sofőr spórol vele az utas kárára ( ez inkább nyáron jellemző a légkondinál, nem kaspcsolja be, kevesebbet fogyaszt, és műszak végén a többletet lecsapolja a tankból. Valami érdekes véletlen folytán 10 buszsofőrből 9-nek dízeles kocsija van.).
petya.bacsi 2008.02.01. 20:41:15
Zoltán: én is Budapest-Szolnok vonalon utazom, igaz, személyvonattal, a vonaton lévő kallereket meg kell, hogy védjem, 10-ből 7 rendes, és normális.
Nem utaznék vonattal, de tényleg nincs más alternatíva.
Ne a kallert nyaggasd ezzel a kéréssel, én úgy tudom, hogy elvileg jelenteni kell nekik ha utaspanasz van, de sokszor a kaller azt mondja, tegyünk panaszt telefonon, emailben vagy az állomásfőnöknél - mert ha sokat pattog repülhet.
Tehát ha gond van, levél a MÁV Ügyfélszolgálatnak, másolatban ez a blog - a legtöbb cég fél a nyilvánosságtól.
Nem utaznék vonattal, de tényleg nincs más alternatíva.
Ne a kallert nyaggasd ezzel a kéréssel, én úgy tudom, hogy elvileg jelenteni kell nekik ha utaspanasz van, de sokszor a kaller azt mondja, tegyünk panaszt telefonon, emailben vagy az állomásfőnöknél - mert ha sokat pattog repülhet.
Tehát ha gond van, levél a MÁV Ügyfélszolgálatnak, másolatban ez a blog - a legtöbb cég fél a nyilvánosságtól.
Utolsó kommentek