Vajon a védéeszeszesek mikor fogják megérteni ezt?

sziasztok!
engem is mélységesen felháborít a 15,6%os bérnövelési követelés, az egyszeri 250.ezer ft, amit a CARGO eladásából származó 100milliárd forintból akarnak kapni,és hogy ezért sztrájkolni is képesek. szerintem az utasok nagy része felháborodott tettükön,és persze a Máv is. attól az egyszeri 250e Ft-tól nem lesz jobb nekünk,mivel ugyan azokra a koszos vonatokra fogunk fél órákat várni,és nekik sem lesz jobb,mert őkis ugyan abban a mocsokban fognak dolgozni,mint eddig.

Annak a 100milliárd ft-nak minden fillérjét fordítsák a mávra,építsenek belőle jobb pályákat,szép várókat, vegyenek belőle új kocsikat,tegyék az szolgáltatás árához méltónak a szolgáltatás színvonalát. Ha tisztábbak a vonatok,és pontosabbak is a jobb pályák miatt,és szebbek a várók, - az utasok elégedettebbek lesznek,többen választják a Mávot,mert érdemes lesz a pontos tiszta vonatokon utazni,mert környezetbarátabb,mint 1000autóval utazni, és a színvonal is jobb,azt kapjuk amiért fizetünk. -a vasutasoknak is jobb lesz,mert nem a mocsokban a kőkorszaki felszerelésekkel kell dolgoznia,nem kell azért túlóráznia,mert a vonat lerobban a semmi közepén -az állam több bevételhez jut,mert többen választják a mávot,és a jegyek Áfája ugye megy az államnak... -senki sem fog hőbörögni a kosz miatt,mindenki megkapja ,ami jár neki A vasutas az egyszeri 250e ftjából ugysem vesz egy új vagont!És nem újítja fel a lepusztult állomást sem!Így viszont jobb,szebb helyen dolgozhatnak majd! Sztrájkoljanak azért,hogy a 9milliárdot költsék a mávra!és egyből nem fogják annyira szidni a sztrájkoló vasutasokat,mert mindenki elismeri,hogy a Mávra ráfér az a pénz. Szerintem máshogy nem lehet megoldani ezt a patthelyzetet! a szakszervezetnek is érdeke,hogy a vasutasok szebb,jobb környezetben dolgozzanak,és ez az egyszeri 250e -el nem valósul meg.
Üdv: csiga

A bejegyzés trackback címe:

https://mavsztrajk.blog.hu/api/trackback/id/tr92375491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

winston01 2008.03.11. 10:21:00

Egyetértek, csak egy apróság: az, h "az állam több bevételhez jut" csak addig igaz, amíg nem nézzük, hogy a több utas után több támogatást kell adni (az eladott jegyek száma szerint).

petya.bacsi 2008.03.11. 15:38:05

Mit csináljunk a Cargo bevételével? A ma reggeli akciójuk után, melynek főszereplője a vonatom volt, amit a Keletis drága vasutas emberek MEGINT nem tudtak pontosan elengedni, és a kezdeti 10 perces késést csaknem megduplázta az út folyamán (előttünk vánszorgott a mendei helyi, összesen kb. 10 emberrel a fedélzetén (!!!!!!!!!!), NA EZ A PAZARLÁS!!! át kellene szervezni a menetrendet, ha lesz időm le is írom a javaslatomat) - nos, ezen akciók után egyre erősödik bennem az a vélemény, hogy a MÁV egyrészétől amilyen gyorsan csak lehet meg kell szabadulni. Nem a teljes MÁV-ot kell eladni, hanem mint a Cargo vagy a GySEV esetében: egy kisebbik részt el kellene adni.

Az így megmenekülő pénzt pedig fordíthatják pl. egészségügyre, oktatásügyre vagy amire akarják. Ha lesznek társtulajdonosok, meg merik lépni, hogy a felesleges embereket repítik a cégtől, és akkor sztrájkolgathatnak.

A MÁV képtelen menetrendszerint menni, ha épp nincs sztrájk, akkor valami külső tényező (Nap, szél, eső stb.) zavar be, tehát az esetek szerint képtelen elvégezni a feladatát - én sürgősen megszabadulnék egy részétől, kár bele a pénz!

Nagyon érdekesnek tartom, hogy a napi fél milliárdos kárt termelő sztrájkolgatásuk (amit már a humoristák is kiparodizálnak) senkinek sem fáj. Pedig kellene. Mert ez a kis sztrájkparti az adófizetőkön fog csapódni. A követelésük teljesíthetetlen, meg irreális és pofátlan.

petya.bacsi 2008.03.11. 15:42:10

"a szakszervezetnek is érdeke,hogy a vasutasok szebb,jobb környezetben dolgozzanak,"

A szakszervezetnek ez az érdeke? Hmmm... jól titkolják.

kiskicsicsiga 2008.03.11. 19:01:16

a szakszervezet arra van,hogy a vasutasok érdekeit védje,munkakörülményeit javítsa.
ez lefedi ezt

petya.bacsi 2008.03.11. 21:00:14

Kiskicsicsiga: a normális szakszervezetnek tényleg ez a célja, de a VDSzSz-t nem sorolnám ebbe a halmazba. Ők ugyanis szerintem a szakszervezetek szégyene (aki eleve kiforgatva él a sztrájkjoggal, beütik a fejüket és olyanért sztrájkolnak, aminek semmi köze a munkavállalók érdekeihez...).

petya.bacsi 2008.03.17. 13:21:08

Szavazz a VDSzSz oldalán!

Te lemondanál a vasutasok helyében a 250e Ft-ról?

www.vdszsz.hu/index02.php
süti beállítások módosítása