Az ilyen vasúti dolgozókat távolítsák el. Nem a blog mélyíti a szakadékot utas és vasutas között, megteszi azt a vasutas saját maga is. Ismét harmadrendű tényező vagyunk.

„Tisztelt” MÁV !


Kápolnásnyékről utazom naponta a fővárosba, a visszaút évek óta egyre rosszabb a 30a fővonalon… Ki fogja megtéríteni a káromat, nekem aki megveszem a havijegyet ??? Ki fizeti ki a benzinköltségemet, mivel kénytelen vagyok a saját kocsimmal bejönni Pestre, a munkahelyemre.

A jegyvizsgálót kérdeztem tegnap, lesz vajon sztrájk ? – mire az arcomba nevetett, - Majd meglátom HAHAHA … Igen lincs-hangulatot teremtett a vonaton…

 

Emellett a vonatok mocskosak, hidegek, az ember haja odaragad a fejtámlához mert azok évek óta ragadnak a kosztól. A takarítás abból áll, hogy minden kocsi padló úszik a vízben..ÉS MONDJÁK MÁR EL MIÉRT VITTÉK EL A 30a VONALRÓL AZ ÚJ FLIRT VONATOKAT !? MIÉRT A KOMÁROM-GYŐR VONALON JÁRNAK ????? Azok az emberek mennyivel különbek nálunk ??? Mivel MÁV-os berkekből hallottam hogy utasok kérésére tették át..

  
Tisztelettel:
 S. György, egy felháborodott utas

A bejegyzés trackback címe:

https://mavsztrajk.blog.hu/api/trackback/id/tr36320474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grnobe (törölt) 2008.02.01. 08:56:01

keress másik állást, lúzer vagy ha 2 diplomával ennyivel beéred.

HavocS · http://www.obsidianshell.com 2008.02.01. 08:57:11

Scythe, hát sztrájkoljál. Ja, hogy nem teheted meg, mert kirúgnának?
Mondjuk az már tényleg nevetséges, amit a VDSZSZ művel. Lófaszt nem kéne nekik adni, mert ha látják, hogy kapnak valamit, akkor még többet akarnak, és egész évben sztrájk lesz. Persze most is kik sztrájkolnak? Azok, akik az alja munkát végzik, kevés pénzért, kint a hidegben. Kocsirendező, tolatásvezető, váltókezelő, kocsivizsgáló... ők meg persze, hogy ugranak egy ilyen lehetőségre... na de mennyiszer?

Manyizga (törölt) 2008.02.01. 08:58:43

Yess, a fenti telefonlistán szereplő segélykérő SMS-számra kéne a segítséget kérni, ugye? :) Vagy közvetlenül a elnök urat kellene DoS támadás alá helyezni? :)

papugaja 2008.02.01. 09:03:10

Én mostanság keveset utazom vonattal, viszont naponta buszozok, bérlettel.
Az ilyen vasutassztrájkok nem csak a vonatozókkal szúrnak ki, hanem a buszon utazókkal is, mert ilyenkor hatalmas a zsúfoltság az egyébként is jócskán kihasznált járatokon, a késések pedig jelentősebbek. Mindenki ideges, tolakszik, szóval szar utazni.
A busztársaságoknak nincs elegendő kapacitásuk arra, hogy mentesítő járatok beiktatásával enyhítsék a gondokat, ezt csak néhány esetben tudják megtenni.

Ha én ma délután nem férek fel a megszokott buszomra, akkor nem fogok 2és fél órát várni a következőre, hanem próba-cseresznye alapon kimegyek avasútállomásra. Ha találok vonaot, felszállok rá, jegy nélkül.
Ha kaller jön, megmutatom neki a buszbérletemet, oszt jónapot.

_Scythe_ 2008.02.01. 09:03:24

Grnobe:
Békés megye. Itt ez jónak számít...
3 évbe telt, hogy egyáltalán munkám legyen.
HavicS: De ki ám. Kaptam idén 3,8% bérfejlesztést, úgyhogy nekem már kuss van.

papugaja 2008.02.01. 09:05:43

A VDSZSZ honlapjárul:

"Ezért arra kérünk Benneteket, hogy mobiltelefon-számaitokat küldjétek el egy normáldíjas SMS-ben a 06 70 455-0733-as mobilszámra – aki még nem tette volna meg!"

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2008.02.01. 09:10:08

Scythe: Neked 2 diplomád van? Hűha...
Egyébként a te állásod, a te választásod. Ne másokon verd le, hogy a diplomáid ellenére élhetetlen pancser vagy. Vagy van egy Gábor Dénesed meg egy büfé-szakod valahol?

cicó 2008.02.01. 09:12:48

#Scythe # Újabb bizonyíték,hogy a stílus maga at ember.Két diploma -már ha tényleg van-egy dolog.Gyerekszobád,na az nem volt túl nagy. Egyébként munkanap munkaidőbe 08:41:27-kor mit is keresel a neten? Nem lesz csoki !
"Ki van rúgva..."

Bakter 2008.02.01. 09:13:28

Gaskó úrnak nagy arca van. El kéne helyezni rajta már egy szívlapátot - lendületből.

Héttörpe (törölt) 2008.02.01. 09:17:52

Örülök, hogy sztrájkolnak. Milyen ideges a sok komcsismároló, he-he-he...

0xFFFF 2008.02.01. 09:19:34

Szervezzétek meg a gaskó telefonjának lebénítását, ugyanakkor a vdszsz.hu ddos támadását. Egy másik csoport járja be ciklikusan a fővárosi pályaudvarokat és botokkal igazgassa a mávos dolgozókat nagyobb tempóra. Megértenék hamar.

Bakter 2008.02.01. 09:20:21

Törpe, mert persze csak a "komcsismárolók" utaznak vonattal, igaz-e? Pedig állítólag egy jelentős "új többség" áll a jobboldalon, meg velük az ország, ergo "komcsismárolók" már nincsenek is.

_Scythe_ 2008.02.01. 09:23:16

D12 2008.02.01. 09:12:48 :
Azért cicám, mert mára szabit vettem ki, ugyanis VONATTAL akartam utazni. Csak sajnos nem ment, nekem meg későbbi nem jó. Amúgy nem hiszem, hogy rád tartozna.

_Scythe_ 2008.02.01. 09:24:33

Héttörpe 2008.02.01. 09:17:52
Én pl nem gyengén "jobboldal smároló" vagyok....

régivágású 2008.02.01. 09:27:05

Most sztrájk idején is érdemes gondolkodni!
Ha egy vállalat hatósági árakon - az önköltség kb 60%-a - adhatja el szolgáltatásait, de a piacon szerzi be a működéshez szükséges eszközöket, akkor miből lesz fejlesztésre, beruházásra, bérfejlesztésre stb.
Természetes, hogy az állam az általa meghatározott ár és az önköltségi ár közötti különbséget megtéríti, de még ekkor is elmaradhat a fejlesztés. Itt kell beszélni az állam által biztosított kedvezmény rendszerről is ami szintén megtérítést igényel. 65 év feletti nyugdíjasok, közalkalmazottak, diákok stb.
Így is sok a MÁV-ba pumpált pénz ?
A tisztaságról.
A 90'-es évek elején másfél évig küzdöttünk a MÁV vezetőivel, hogy ne privatizálják a kocsitisztítást. A mottó az volt, hogy Bárki takarítja a kocsikat az utas mindig a MÁV-on kéri számon a tisztaságot, ráadásul a szerződés is a mávval jön létre a jegyvásárláskor.
A MÁV szétszervezése közgazdaságilag lehet, hogy racionális, de a tevékenységek annyira egymásra épülnek, hogy a kialakuló vállalati ellenérdekeltségek már a vasútbiztonságot is veszélyeztetheti.

staticky 2008.02.01. 09:28:53

Rohadekok! mindenki aki miatt nem mennek a kib@szott vonatok! mit akarnak ezek?
mi lenne ha pl mi is sztrajkolnank? merthogy egy surgossegi ugyeletben orvoskent 125 ft-os oraberert kell dolgoznom!!! de mi persze nem sztrajkolunk mert akkor meghal a beteg...
ja, meg valami: utazzak busszal? csak azt mondja mar meg valaki hogy debrecenbol hogy lehet eljutni pestre busszal? egeren keresztul? 4 es fel ora alatt... kosz szepen...

typo 2008.02.01. 09:31:45

Nem biztos, hogy Scythe-ról szól ez a blog, bár kedves barátom két diplomával erre a megnyilatkozási szintre lejutni, a jogos felháborodás ellenére, sem kellene.
Mindenesetre Gaskó úr megnyilvánulásai egy ilyen szolgáltatási szinten valóban vérlázítóak. Időnként úgy látom Jimmy Hoffának képzeli magát, csak nehogy úgy végezze.
Az a kijelentés, hogy a dolgozók nagymértékben hozzájárultak a privatizáció sikeréhez fillérre igaz. Ugyanis, ha úgy végzi a vasútnál a dolgát MINDENKI, ahogy azt kell, akkor a MÁV-CARGO olyan nyereséges lett volna, mint bárhol másutt a világon a teherszállítás és az államnak eszébe nem jutott volna azt eladni. Pláne, hogy kifizethesse a maradék MÁV tartozásainak egy részét is!
Elgondolkodtató, hogy pont akkor privatizálták nagy szorgalommal a CARGO-t, amikor a kínaiak bejelentették, hogy vasúton szállítanának Európába és a szállítás sarokköve a nagy áteresztő kapacitással rendelkező Záhony lehet. Kétlem, hogy erről a MÁV és a szakszervezetek vezetői ne tudtak volna. Ha tényleg nem tudták (pl nem tudnak olvasni), akkor viszont irány az utca és keressenek más munkát.

Juzo 2008.02.01. 09:32:38

Váááá a kurva annyjkat, már jobban utálom a vasutasokat, mint a politikusokat. Ha látok egyet leköpöm. tegyetek így ti is. Mocskos tolvaj banda, a markukat fényezik egész nap.

magocska 2008.02.01. 09:33:33

Off:
Akik Scythe-t szidják nem laktak még Békés megyében...

Posthoz: én már nem is bosszankodok, hogy a szép új vonatokat csak képről látom. Szerencse, hogy csak 2-3 hetente járok haza.

johnny drama 2008.02.01. 09:37:21

fasza ötlet ez a menjünk akkor busszal dolog, csak van ahol a vonaton kívűl más tömegközlekedési eszköz nem áll meg.

georgejr · http://mav.blog.hu 2008.02.01. 09:37:24

Juzo 2008.02.01. 09:32:38

Ne a vasutasokat szidjátok!!! nem mindegyik sztrájkol, és nem ők a kitalálói a sztrájknak, hanem a szakszervezet!!!!!!

makrobi 2008.02.01. 09:38:40

Cyr D12
Éljen! Megjöttek a vasutasok is...

Gery Greyhound · http://www.bestofgyurcsany.hu/news.php 2008.02.01. 09:40:02

Kedvenceim az ilyen "diplomával nincs (normális) állásod, sikertelen lúzer vagy" duma. Utazzatok már le egyszer vidékre, és lapozzatok fel egy álláshirdetéseket tartalmazó újságot: mehetsz fekletén disznót ganajolni, minimálbérért a helyi Teszkóba árufeltölteni, vagy ugyanennyiért a város ipari parkjába valamelyik multi gyárába droidnak. Én végigjártam mindezt, és egy idő után kurvára meguntam, és feljöttem Pestre. Amíg nem "értelmiségi" munkát végeztem az első egy évben, akkor is fényévekkel jobban jártam anyagilag. Arról, hogy ebben az országban szar a vidékpolitika, nem a vidéki értelmiség tehet.

cicó 2008.02.01. 09:44:43

makrobi miböl gondolod :-)

Netuddki. 2008.02.01. 09:45:50

Népszavazást akarok a MÁV állami (magyarul az adónkból) támogatásának megszüntetésére!
:)))

floorwalker (törölt) · http://spacepetanque.blog.hu/ 2008.02.01. 09:45:50

Az a durva, hogy egyszerűen még egy bőrt le akarnak húzni a mávról a vdszsz tagjai. Nem érdekel, mit ígér egy miniszter egy hipphopp vacsorán, ahogy az sem, miért nem kérték azt írásban is a vasutasok.
A szüleim (és valszeg másoké is) minimum 20 éve nem vonatoztak, de ugyanúgy fizették a MÁV (és dolgozói, vezetői) hülyeségeit. Akkor kit is illetne meg az anyagi kárpótlás? Szerintem inkább az országot meg az őseinket.
Gaskó úr meg társai járjanak élen a vonattakarításban, kapjon mosolyt az utas és meleg, este is világos kocsikat. Akkor majd Gaskó úrék jogosan verhetik az asztalt a pluszpénzért.
De amíg ilyen koszos-retkes, összevissza variált menetrendű (nekem 150 km-t majdnem 3 óra alatt sikerül velük megtenni) és drága 'szolgáltatás' nyújtanak, addig előbb adnék bármit a pedagógusoknak vagy a rendőröknek.
Egyébként is ha nem tetszik az átmenet, nem kötelező vasutasnak maradni, szívesen dolgozna még sok fiatal is. Vagy lehet nyelvet tanulni és irány az EU.
Mindenesetre ennek a sztrájknak semmilyen jogos alapja nincsen!

cicó 2008.02.01. 09:46:12

georgejr rátapintott mitovább rávágott a lényegre

cicó 2008.02.01. 09:49:08

juzo vasutasok vö. politikusok hmmm...

typo 2008.02.01. 09:52:38

Georgejr, részben van igazad. Gondolj csak bele, a szakszervezet a vasutasokból áll, nem? Ha pedig csak a vezetősége az ötletgazda, akkor a tagságnak van joga meneszteni őket. Mondhatom én, hogy Gaskó monnyon le, anni értelme lenne, mint egy divatos népszavazásnak.
Kollégák, a komoly gond ott van, hogy néhány önjelölt gigasztár rájött, hogyan fényezheti magát, hogy kaphat ingyen népszerűséget, hogy később mikor ennek is végeszakad (mert ez is eljő majd!), vígan mehet politikusnak, játszani a nagy pénzért. Ez a pár ember, most a „dolgozó, kisemmizett néptömegek” duma mögé bújva, kénye-kedvére játszik egy országgal és ehhez a szakszervezeti tagság némán és vakon asszisztál.

neeskens 2008.02.01. 09:56:28

Azért ne legyünk teljesen vakok, teljesen egyértelmű, hogy tudatos kormányzati politika a vasúti közlekedés visszaszorítása. Mielőtt bárki, nekem esne, nem vagyok Fideszes!
De azt azért látni kell, hogy a jelenlegi kormányzat,a közút,pontosabban az autópálya fejlesztésben látja a jövő zálogát. Márpedig az a cél, hogy minnél jobban kihasználtak legyenek az autópályák (hogy gyorsan visszahozzák az építési költséget), ahhoz a vasúti közlekedést háttérbe kell szorítani.
Erről szól ez az egész történet a jegyáremeléstől kezdve, a szárnyvonalak tervezett bezárásán át ennek a sztrájknak a gyökereiig.

PTibor (törölt) 2008.02.01. 09:57:08

Az első kommentig jutottam de elég. Nem lehet busszal közlekedni bakker! Miután ma újfent sztrájkba kezdett a MÁV megpróbáltam kideríteni, hogyan tudnék lejutni délután (munka után) Szolnokra. Autóval? Nem, nincs jogsim/autóm. Busszal? Naja.. 1400kor megy egy busz közvetlenül Szolnokra. Utána 1405, 1410, 1825, de mind bejárja a fél jászságot. Namost ha még vállalnám is, hogy a 1-1.5 óra utazás helyett országjáró körútra megyek és 3-4 ra alatt érek Szolnokra, akkor is a munkaidő után 1 busz indul. De az nyilván nem fér fel rá a teljes eddig mávos utazóközönség. Akkor most mi van?

Juzo 2008.02.01. 10:02:19

georgejr · megintallunkvazze.blog.hu 2008.02.01. 09:37:24

Nem érdekel. A mávnak dolgoznak, nem a szakszervezetnek.
Ki kéne rúgni egyesével mindet...

cicó 2008.02.01. 10:05:19

Juzo egyesével nem lehet,csak csoportosan vagy egyszerre.

0xFFFF 2008.02.01. 10:07:33

P.Tibor !

5000 HUF a fuvar ára. Mikor indulunk ? :)

typo 2008.02.01. 10:07:52

Nem hiszem, hogy tudatos kormányzati politika lenne a vasúti közlekedés visszaszorítása. Nem vezethet mindenhova autópálya, nem lehet mindent közúton elérni. Az autópályák forgalmából befolyó összeg túlnyomó részét egyébként sem a személykocsik adják, hanem a közúti árufuvarozás.
Emelett, ha megnézed, mekkor pénzt költ az állam a vasúti- és a tömegközlekedés életbentartására ill. propagálására, hát nem tudom. Ha le akarok lőni valakit, előtte nem hílalom fel.

typo 2008.02.01. 10:09:12

Bocs! Hízlalom fel...

körökör 2008.02.01. 10:13:57

Tudtommal így nem is törvényes a sztrájk.Nem úgy van, akarom mondani volna egy demokratikus országban,hogy gondolok egyet oszt elkezdek sztrájkolni.Ez a szemét Gaskó meg péntekre időzítette,hogy nagy legyen a káosz.Picsán káne már rúgni valakit ebben az országban.Ja és a MÁV központ többszáz "dógozója" is mossa ki a budikat.

PTibor (törölt) 2008.02.01. 10:19:49

0xFFFF: kösz, de ezt kihagynám.. inkább felhívom a fentebbi doc-fájlban talált telefonszámot (Gaskó István elnök 06/30-932-9113) és megkérem, magyarázza el az álláspontját. Mert valahogy nem értek egyet velük.

Viszont inkébb szervezzünk tüntetést a MÁV Sztrájk ellen. Hiszem, hogy többen lennénk mint ők.. :)

Juzo 2008.02.01. 10:19:55

D12 2008.02.01. 10:05:19

Felőlem legyen:D

0xFFFF 2008.02.01. 10:23:15

P. Tibor !

Pedig piaci rést látok ! Ha megy is a MÁV, akkor is szar amit ad. Lehet, hogy érdemes lenne egy személyfuvarozó céget, amolyan iránytaxit létrehozni. Kaputól kapuig, nincs ilyen sztrájkosdi, meg megállunk az összes bakternél bakker, mert alá kell írniuk a jelenléti ívet, stb. :) Ha nem, hát nem.

CuCu 2008.02.01. 10:32:50

Ha tehetnem elkuldenem haza az egesz bagazst hogy talaljon maganak masik munkat ha ez nem tetsztik...az elso ket alkalom ok volt de ez mostmar nevetseges.
Meg jo hogy 10p lakom munkahelyemtol gyalog. Se a BKV se a MAV nem erdekel egy centit sem :) Csak kicsit felhaborito hogy a egy harmadik partot rangatnak a dologba...megpedig azokat akibol elnek...az utas... szoval miert ne bliccelni akkor? Az utasoknak nem lehet sztrajkolni? Mert megbizhatatlan szolgaltatotol vesz megbizhatatlan szolgaltatast? :@ aggghhh.

Gery Greyhound · http://www.bestofgyurcsany.hu/news.php 2008.02.01. 10:35:16

"Viszont inkébb szervezzünk tüntetést a MÁV Sztrájk ellen. Hiszem, hogy többen lennénk mint ők.. :)"

PONTOSAN ez az ötletem támadt nekem is. Mondjuk este 6 a Nyugati pályaudvar előtt? Terjesszük iwiwen, meg ahol csak lehet.

Gaskó, takarodj! :)

PTibor (törölt) 2008.02.01. 10:39:18

0xFFFF: egy 5 személyes autóban rajtad kívül 4 embert vihetsz Aból Bbe. Ha mindegyikről legombolsz 3 ropit szolnokig (1500 a 2.o; 1880 az 1.o; 2020 a 2.o IC; 2400 az 1.o IC) akkor szerintem simán megéri. És nem hinném, hogy üresen kéne visszafelé jönnöd. Szóval ~3 óra alatt keresnél 24e-t. Ebből ~5 lenne az üzemanyag, szóval egy odavissza úttal elég jól keresnél. Csak ki kell állni a pályaudvar elé és kurválkodni kicsit, de talán megérné :D

janikahhh (törölt) 2008.02.01. 10:40:09

neeskens, te miről beszélsz? Még több autót az autópályára? Már most is túl nagy a forgalom. Vagy addig szabad a pálya, nincs dugó? E!

georgejr · http://mav.blog.hu 2008.02.01. 10:40:14

Gery Greyhound · www.bestofgyurcsany.hu/news.php 2008.02.01. 10:35:16

Az ötletet elviekben tudom támogatni, de mint megmozdulást sajnos nem lehet megcsinálni, mivel 24 órával előbb be kellett volna jelenteni. És félek a dolog további indulatokat is szülne:(
G

Manyizga (törölt) 2008.02.01. 10:48:45

A szakszervezeti vezetők mikor sztrájkolnak? :)

typo 2008.02.01. 10:48:46

A tüntetésnek annyi értelme lenne, mint a sztrájknak. G úrat nem érdekelné, hisz egyik stúdióból a másikba mászkál nyilatkozni és biztos lehettek benne, hogy nem gyalog vagy vonattal.
Esetleg derék, választott képviselőink (képmutatóink?) tehetnének valamit, ha már megválasztottuk őket...
Jó bocs, vicc volt! Ne dobáljatok!

Attól azért félek, hogy nehogy G úr fülébe jusson, hogy az állam - a kormányzati negyed kapcsán - területeket vett meg a MÁVtól piaci áron(!), mert esetleg a jövőheti új sztrájkjában már abból követel uzsipénzt.

PTibor (törölt) 2008.02.01. 10:51:20

Cigiző: bazz online stoppolás? :D mondjuk régen volt a wiwen is "telekocsi".. az pont ez volt csak nem volt fizetős.. :)
viszont üzletpolitikailag sokkal nagyobbat szakíthat 0xFFFF ha 4-5 körül kiáll az egyik n agyobb pályaudvar elé.. nyilván lenne utasa aki kifizetné.. :)

Karma · http://karma.blog.hu 2008.02.01. 10:55:59

Nem kell tüntetés: felhívás kell, hogy jövő héten pénteken (feltéve, hogy más járnak a vonatok) senki se vegyen jegyet és mindenki hagyja otthon a bérletét. Állampolgári engedetlenség-féle. Tizedannyi üzemi veszteséggel sem járna a MÁV-nak mint gaskó elvtárs sztrájkja.

ReWriter · http://miazhogy.blog.hu 2008.02.01. 11:01:16

"egyik stúdióból a másikba mászkál nyilatkozni és biztos lehettek benne, hogy nem gyalog vagy vonattal."

Még meg van az autója? Még nem vitték el? Pedig ott lehetne hagyni egy táblát, hogy "Bocsi, ezzel mentünk haza, mert nem jött vont. Az UTASOK"

Pyf325 2008.02.01. 11:03:27

Az jutott eszembe, hogy súlyos vasúti balesetek normál üzemben is előfordulhatnak, leginkább emberi mulasztás miatt. Ráadásul nálunk sokkal fejlettebb vasúttal rendelkező, precízebb országokban is.
Egy ilyen helyzetben, mint pl. a mai, amikor nem lehet pontosan tudni, ki dolgozik, és ki nem, tele van a "rendszer" bizonytalansági tényezőkkel, ismeretlenekkel, szándékosan kiiktatott elemekkel, szóval ilyen körülmények között szerintem összehasonlíthatatlanul nagyobb az esély egy súlyos balesetre, mint egyébként.
Ha a dolgok így folytatdnak tovább, csak idő kérdése, hogy tényleg történjen valami. Vajon drága gaskó "úr" gondolt erre, talán ő fogja vállalni a felelősséget, ha ez -ne adj' Isten- bekövetkezik? A válasza persze borítékolható; a nemzetrontó kormány tehet majd arról is, ez tuti.

A mávnál borzalmas káosz van minden téren. Talán még a biztosítási rendszerek üzemeltetése megy a legjobban, de ahol a káoszt tudatosan és szándékosan tovább növelik, ott csak a csodában lehet bízni.
Vagy rosszul látom?

0xFFFF 2008.02.01. 11:05:10

ReWriter !

Ez mekkora ötlet ! Csak meg kéne tenni vele, érezze egy kicsit ő is a feelinget ! :)

typo 2008.02.01. 11:05:35

Az ötlet jó Karma, a bérletesek úgyis jár egy „ingyenmenet” a mai napért, hisz már kifizették. G egyébként addig volt elvtárs, mint mindenki más. Most úr de lehet még polgártárs vagy akár testvér is, csak maradjon reflektorfényben.

Te 0xFFFF, nincs neked rokonok a szaksz vezetésében, hogy most szakíthass egy kis zsét?
Nem bántás, vicc.

Mákos Kalács 2008.02.01. 11:05:51

Jut eszembe, nem lehetne úgy szétosztani ezt a koncot, hogy minden állampolgárnak jusson belőle? Azért gondolom így , mert az egész rakás szemetet (MÁV) a mi pénzünkből építgették, foltozgatták, ergó a MIÉNK volt. Nem?

typo 2008.02.01. 11:09:22

A MÁV esetében rendszerről beszélni talán túlzás. Az irányított káosz talán jobb.

Konkrétan melyik autóját vinnénk el?

Karma · http://karma.blog.hu 2008.02.01. 11:09:53

Mákos Kalács: persze h a mi pénzünkből tartják életben ezt a szerencsétlen roncsot (MÁV), de szerintem a munkavállalóknak jogosan jár a pénz, mert NEM AKADÁLYOZTÁK, hogy működjön a vállalat. Hát nem édesek?! Azt hittem ez poén, de G. elmondta az Inforádióban is. Ilyen a világon nincs.

Terroristákkal pedig nem tárgyalunk :)

W Joe 2008.02.01. 11:11:16

Szavazás a sztrájkról:
www.wita.hu/index.php?show=wita&wita=7
"Egyetért Ön azzal, hogy a vasutasok sztrájkkal kívánják érvényesíteni az érdekeiket?"

floorwalker (törölt) · http://spacepetanque.blog.hu/ 2008.02.01. 11:13:32

Karma · karma.blog.hu 2008.02.01. 10:55:59
sajna ezzel csak amáv tartozásait növelnéd. ennél még az is többet érne, ha tojással dobálnánk meg gskó urat. Ha jól tudom, nem szeg törvényt, aki így tesz. Ami a jövőt illeti, a máv után a volán következik majd. Az lesz még szép. De akkor jönnek szépen a ksibuszos társaságok vagy iránytaxik. Nagyon sok lefedetlen terület van még, amit a máv-féle rugalmatlan rendszerek nem tudnak kiszolgálni. Az idén tuti átülök autóba. ha tízéves lesz, akkor annyi. Ugyanazért a pénzért kényelmesebben és gyorsabban juthatok haza.
A párom sms-ét nem idézném, ő IC-vel 2 óra alatt ért volna haza. Ehelyett 4,5 órát buszozott, amit egyébként a gyomra sem bír. Gsskó úrnak mennyi a fizetése? Ő mennyit szeretne lenyúlni az állami vagyonból?

0xFFFF 2008.02.01. 11:17:16

Typo !

Megbuktattál ! Bemutatkozom: Gaskó elvtárs vagyok ! xD

ketyosz 2008.02.01. 11:17:50

Felhívtam Gaskót, kifejeztem felháborodásomat a folyó ügyekkel kapcsolatban - mindezt kulturáltan. Azt mondta, hogy önző vagyok, nem gondolok embertársaimra és nekem Robinson szigetén kellene élnem. Még hozzátette, hogy tegyem a helyzetért felelőssé a mávot, majd letette(lecsapta).
Földekre (sín/betegágy/út/eszterga/stb. mellé) ezekkel mind, hogy megtanulják mi a munka és annak becsülete. Székből könnyű ugatni és osztani az észt.

(Mielőtt megjönnek az okos kötekedők: Én is székből osztom, de voltam a túloldalon is...)

0xFFFF 2008.02.01. 11:25:25

Ide lehet írni, ami belefér: info@vdszsz.hu
Ide mehet a fax spam: 06 1 344-6770
Ide mehet az élőszavas spam: 06 1 351-1111

yanchi 2008.02.01. 11:27:42

Hú, hallottam, hogy a szomszédom eladta a lakását. Nem járna abból a pénzből nekem is? Vagy ha nem is jár (mert nem jár), ha sztrájkolok, mondjuk nem hagyom dolgozni menni, akkor vajon ad belőle? Vagy feljelent zsarolásért?

ReWriter · http://miazhogy.blog.hu 2008.02.01. 11:28:31

Lenne egy alternatív megoldásom. Azt a pénzt, amit követelnek,a MÁV tegye be egy bankba. És mondja meg, hogy akkor kapják meg, ha javul a szolgáltatás azon színvonala, ami nem a pénzen múlik (kalauz hozzáállása, jegypénztáros hozzáállása, mindenki hozzáállása, utasok tájékoztatása stb). Ha ez fél éven belűl megvalósul, akkor megkapják az teljes összeget. Ha csak egy éven belül, akkor már csak a felét. És így tovább...

floorwalker (törölt) · http://spacepetanque.blog.hu/ 2008.02.01. 11:31:10

nanemán 2008.02.01. 11:11:47
van benne igazság, de az egyszerű dolgozó is tehet egy cég sikereiről vagy kudarcairól.
ketyosz commentjében is benne van a munka szó... az első állásomnál a feladatkörömbe belefoglalták h egyéb munkákra is kötelezhetnek amennyiben a kapacitás csökkenése megkívánja és blablabla. Szóval ennek eredményeként nyírtam én azelőtt a művház előtt füvet ahol programokat szerveztem és pályázatokat segítettem. Szóval ha 30000 ember csak enynire képes, az szerintem nem csak a vezetőség sara. van ott munkakerülés, kihasználatlan idő és energia is ezerrel.
És ahogyan más i említette ezt a céget egy ország építgette, pénzeli sajnos még ma is. Úgyhogy gaskó úrnak annyi köze van a Cargo árárhoz, mint Kis Erzsike néninek Pusztaszabolcson.
Legyen rend végre...

PTibor (törölt) 2008.02.01. 11:32:16

"Az 1984–1985-ös nagy angliai szénbányász sztrájkot a brit
konzervatív kormányzat leverte. A következmények? Állás
nélkül maradt a szénbányászok fele."

cicó 2008.02.01. 11:32:35

ketyosz hiba a mátrixba !A Robinson szigetén igen is törődtek egymással .Lásd Péntek.Na nem a mai... Miket mond ez a Gaskó. Monnyon le...

hard 2008.02.01. 11:40:56

akkor a győr BP vonalon miért ritkították meg a 80% feletti kihasználtságú buszokat? hmm? Épp a vonatra akarnak kényszeríteni mindenkit.

Juzo 2008.02.01. 11:41:42

Igenis a dolgozó is tehet róla, hogy ilyen a máv. A bejegyszések 80%-a nem a hülye menedzsmentről szól, hanem a bunkó "dolgozókról".
Nehogymár meg kelljen mondani az alkalmazottnak, hogy "Ugyan viselkedj már embermódjára".

hard 2008.02.01. 11:42:10

Ja az előzőt erre írtam:
neeskens 2008.02.01. 09:56:28

cicó 2008.02.01. 11:46:07

Juzo el sem tudod képzelni mekkora vadbarom vagyok a fülkébe...Ja,és még bunkó is...

story (törölt) 2008.02.01. 11:53:01

Gaskó és társai hirdetik, hogy a dolgozókért vannak!
Kérdezem: hogyan?
Ha nem árulják el azt, hogy melyik vonatokat hajlandók engedni közlekedni, az bizonytalanságot szül az utasok között.
A bizonytalanság vége az lesz, hogy elpártolnak még többen a vasúttól!
Akkor viszont megüresednek a vonatok, amiket nem lesz gazdaságos közlekedtetni.
Ha kevesebb lesz a vonat, nem kell annyi dolgozó sem. Vagy ez Őt nem érdekli? Csak az, hogy megtartsa a bársonyszékét havi pár milláért? A csatlósaival? Szét kéne csak rúgni a seggét az összes VDSzSz-es marhának!

PTibor (törölt) 2008.02.01. 12:03:44

Mi az, hogy ma már nem tárgyalnak tovább? OK, azt mondom, engedek, szrtájkoljanak. De nem az lenne a normális, hogy amíg csak lehet próbálnak megegyezni? Mi az, hogy DÉLBEN már azt mondják ma már nem tárgyalnak? Este randija van a G. úrnak? Mi a halált képzel magáról? Eddig nyugodt voltam, de mostmár kapja be az összes!

Manyizga (törölt) 2008.02.01. 12:04:07

story, az a gond, hogy hiába van/lesz kevesebb vonat, nem lesz kevesebb vasutas. Annál a cégnél csak munkaerőfelvétel van. (lásd a mellékvonalak bezárása után: mennyi vasutastól szabadultak meg?)

cicó 2008.02.01. 12:17:52

Scythe hol vaaaagy !!! Irány a munkahely ! Cicám...

Bakter 2008.02.01. 12:20:46

"Gyorshír: felfüggesztették a sztrájkot - 12:06
Felfüggesztették a vasutassztrájkot. A szakszervezetnek ugyan nem sikerült megállapodni, de egyelőre félbeszakítják a munkabeszüntetést. A MÁV szerint csak estére vagy holnapra állhat helyre a menetrenszerinti közlekedés."

Most már bohócok is...

ketyosz 2008.02.01. 12:25:10

No erre a hírre - a sztrájk felfüggesztése - írtam Gaskónka egy SMS-t. Kíváncsi leszek...

PTibor (törölt) 2008.02.01. 12:30:22

ketyosz: remélem nem bántót írtál, mert még újrakezdi a sztrájkot

Bakter: tudtam én, hogy vicces ez az ország.. :)

neeskens 2008.02.01. 12:31:01

Tipli!
Nos a vasút évtizedek óta veszteséget termel, igazából egy méretes kolonc.Persze igazad, van, de ezt szerinted ők végiggondolták???

Hogy miért csökkentették a buszjáratokat is? Ugyanezért, nem a vasútra akartaák visszaszoktatni az embereket, hanem a tömegközlekedésről le.
Mivel az állami közlekedési vállalatokat, csak veszteségesen tudják működtetni, meg amúgy is csak a gond van velül. Szakszervezetek stb...

Bakter 2008.02.01. 12:32:40

Tegnap AZ estében még a németek 6 hetes sztrákjával példálódzott. Ehhez képest ez a "határozatlan idejű sztrájk" még rövidebb lett, mint a decemberi "übersikeres". Rohadt szarkeverő ez az ember, nem más, vastag fizetésért produkálja magát, és utáltatja meg az összes vasúti dolgozót, akik közvetlenül találkoznak a dühös utasokkal.

PTibor (törölt) 2008.02.01. 12:46:47

Fel kéne szerelni a kalauzokat a felelősök névjegyeivel, a jegyre is rányomtatni a telszámokat.. :)

vini_old (törölt) 2008.02.01. 12:48:56

"ÉS MONDJÁK MÁR EL MIÉRT VITTÉK EL A 30a VONALRÓL AZ ÚJ FLIRT VONATOKAT !? MIÉRT A KOMÁROM-GYŐR VONALON JÁRNAK ????? Azok az emberek mennyivel különbek nálunk ??? "

Mi mivel vagyunk kevesebbek, hogy koszos kék szarokkal járjunk? :)
Eddig mi jártunk azokkal.

0xFFFF 2008.02.01. 12:56:20

A vdszsz.hu-n hősként ünneplik a nem dolgozókat. ...de ezk normálisan, sztrájkon kívül sem dolgoznak igazán. Faszok ezek a mávosok.

Banduci 2008.02.01. 13:29:27

Azért most valami világossá vált. Kár a mávosokat szidni, ez a balhé nem róluk szól. Nyilvánvaló, hogy nem a pénzelosztás a lényeg, hanem a káosz. Nem hirdetjük me - elkezdjük - a zűr kialakul - felfüggesztjük. Ma pénteken, holnapután hétfőn és amúgy is, kinek mi köze hozzá.Gaskó úr nem egy kis szagszervezet érdekében cselekszik, hanem /most/ narancsos egyenruhában igyekszik a viszonylagos nyugalom időszakában a feszültség folytonosságát biztosítani márciusig. Hivatásos bajkeverő, Hetzmeister, trouble-maker - nem kivánt, törlendő.

PTibor (törölt) 2008.02.01. 13:42:30

"Laci időközben átöltözött, most éppen fotó készül róla kocsivizsgáló formaruhájában. A nadrág bokarészén fényvisszaverő csík van, ez egy kifutó darab. Viszont abban egyetértés van a Déliben, hogy az új nadrág rosszabb lett."

Legközelebb azért sztrájkoljanak már, mert nem tetszik nekik az új formaruha..

georgejr · http://mav.blog.hu 2008.02.01. 13:43:23

PTibor 2008.02.01. 13:42:30
Az lesz majd a gatyasztrájk:)

Bakter 2008.02.01. 13:51:41

Gaskó úr köpönyege azért lett narancsszínű, mert az elmúlt években kifakult a korábbi vörös színe. Az UV sugárzás és a politika sokmindenre képes, sokakat errodált már.

nanemán 2008.02.01. 14:46:14

Már megint folyik ez a primitív hangulatkeltés, ha sz.rban van a MÁV, arról nem a dolgozók tehetnek, hanem a vezetés, és a gazd. miniszter, nekik kellett volna már rég lemondaniuk. Amikor Orbánék alatt sztrájkoltak, akkor bezzeg szegény, minimálbérből tengődő vasutasok voltak, az egész sajtó együttérzett velük...

Bakter 2008.02.01. 15:01:05

Már megint jön ez a primitív mónnyóóón lezés. Itt naponta már az úristent is lemondatnák egyesek, csak a felcsúti géniusz posztja kikezdhetetlen.
Az meg ne kerülje el a figyelmedet, hogy összes nagy vasutas szakszervezettel megtörtént a megállapodás, csak a legkisebb csinálja a cirkuszt. Nem "A szegény vasutasok", hanem Gaskó egymaga. És még csak nem is következetes, nincs is vér a pucájában, különben nem visszakozna néhány óra múlva, hanem adott esetben valóban hetekig is elhúzná a sztrájkot. Teljesen igaza van annak, aki szerint ez az egész csak feszültség- és hangulatkeltés.

hard 2008.02.01. 15:07:34

Na de ezt a b@rom gaskót is meg kellett vkinek választania. Kik a szakszervezeti tagok?? Ha olyan barmok, hogy ezt a gaskót hagyják vezérüknek, ne csodálkozzanak, ha sokan általánosítanak.

Kismanó 2008.02.01. 16:01:20

Bakter
Nem azért viszakozott Gaskó, mert rájött, hogy tovább úgyse képes fenntartani a sztrájkot?

Bakter 2008.02.01. 16:07:35

"Nyelvészkednek Gaskóék: nem hétfőn, hanem legkésőbb hétfőig kezdik újra a munkabeszüntetést. Azt mondják, bármire lehet számítani."

Tök mindegy, nevetséges a pacák.

"Ennek ellenére hétfőn "bármire lehet számítani" – mondta Gaskó egy újságírói kérdésre. Akár arra is, hogy a sztrájkot néhány órával annak elkezdése után hosszabb-rövidebb időre ismét felfüggesztik, majd akár még aznap újrakezdik. "Olyan sztrájktechnikát alkalmazunk, hogy a vasutasok ne nagyon fáradjanak ki" – fogalmazott az elnök."

Az utolsó mondat nem semmi.

oolajtoo 2008.02.01. 16:18:31

"Olyan sztrájktechnikát alkalmazunk, hogy a vasutasok ne nagyon fáradjanak ki" – fogalmazott az elnök."

asszem megy is a mondat egyenesen a szanalmas fejlécbe ...

ez a mondat zseniális!

Bakter 2008.02.01. 16:27:15

Részemről nagyon utálom már ezt a mindennapos kúrcsánytakarodj kampányt, mert közvetve vagy közvetlenül minden, még ez is ide vezethető vissza. És ettől elmebeteg meg idegbajos az egész ország. Folyamatos a hiszti.
Nem is emlékszem, mikor utaztam utoljára vonattal, de meg tudom érteni azokat, akiknek ez az eszköz jelenti az egyetlen utazási lehetőséget. A gaskóknak meg kívánok hasonló problémákat, mint amilyeneket ezeknek az embereknek okoznak az ócska kis hatalmi játékukkal.
Ki is szálltam a vonatból.

story (törölt) 2008.02.01. 16:43:28

Elárulom, hogy kik választották meg ezt a b@rmot. Azok a követői, akiket ugyanúgy palira vett, mint most a vasutasokat, akik közül jópáran hittek neki, ő pedig bohócot csinált belőlük. Aztán majd jön a nagy számokkal, hogy ennyien meg annyian sztrájkoltak. Csak arra vigyázzon, hogy nehogy összeadva túllépje a vasutas dolgozók létszámát! Amúgy a nagy számokra visszatérve, az egyik országos napilap 2007. június 13.-i számában megjelent egy "titkos" megállapodás, amit ő kapásból aláírt. Szerintem! A megállapodás nem szólt másról, mint hogy a VDSzSz (gaskó és flepje) a MÁV-tól 2007 első

story (törölt) 2008.02.01. 16:46:33

Bocsi megszakadt a kapcsolat. Szóval Gaskó és fleppje 2007 első két hónapjában a MÁV-tól 20.963.310 forintot, 2007. 03.01.-től pedig 21.704.182 forintot kap, amin a vezetőség 30 tagja osztozhat. Hát ezért nem érdekli, hogy a saját tagjaiból bohócot csinál!!!!

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2008.02.02. 03:38:35

Hát azért van a 30a-n is motorvonat. Martonvásári járaton van egy Flirt meg egy Talent (általában csatoltak)
süti beállítások módosítása