Ez kész, kínomban csak röhögni tudok, könnyeimet már rég elpocsékoltam másra...

Tc

felhívtam ma a MÁVdirektet, mert voltam olyan naiv, hogy hagytam, hogy
felmerüljön bennem az a gondolat, hogy hétvégre hazamegyek
Budapestről. délután 5 fele beszéltem velük, és megkérdeztem, hogy
tudnak-e hasznosítható információval szolgálni a vonat indulásokkal
kapcsolatban. természetesen nem tudtak, és a kedves hölgy javasolta,
hogy a pályaudvarral vegyem fel a kapcsolatot. erre ismét naivan
kértem, hogy akkor adja meg a pályaudvar tel számát. mire ő: a
pályaudvarnak nincs telefonszáma, menjek oda személyesen. az hirtelen
fellépő oxigén hiány miatt nem jutottam szóhoz, mire pár másodperc
szünet után megkérdezte, akarok-e még valamit és elköszönt.

tehát a verdikt: a MÁV-nál a 21. században nincs telefon a
pályaudvarokon, ahol az utas érdeklődhet. az utas BKV-zzon ki oda
személyesen, hogy ott küldjék el melegebb éghajlatra, mert minek olyan
hülye, hogy pénteken haza akar utazni.

így aztán itt vagyok, írom ezt az emailt, BUDAPESTEN február 1.-én.

Mindenki vegyen magának motort!

A bejegyzés trackback címe:

https://mavsztrajk.blog.hu/api/trackback/id/tr23324087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Láttam - olvastam · http://lattamolvastam.blog.hu 2008.02.04. 12:08:56

telefonszámot én sem szoktam kapni. Anno én is egy állomás szerettem volna elérni, ami 200 km-re van tőlem. Számot nem adott, oldjam meg valahogy, vagy írjak levelet. Információ 2008.

Pert a nyakukba, elég legyen végre...

Turmion Kätilöt 2008.02.04. 12:17:37

A máv egy olyan vonat, amely holtvágányon halad a "Pusztulás" nevü állomás felé, de még onnét is késik.

petteri57 2008.02.04. 12:38:18

A MÁV amúgy is jelentős kihívásokkal küzd az utastájékoztatás terén. Vegyük pl. az elővárosi megállóhelyeket, ahol működő hangosbemondó már egyáltalán nincs. Ha lenne, akkor módja lehetne a vasútnak mondjuk 10 percenként elmondani, hogy a Gödöllőről érkező személy 5, 10 vagy 15 percet késik, jön-e egyáltalán. Ha a kocsikban lenne valami akusztikus utastájékoztató eszköz, akkor esténként a párás-szutykos ablak törölgetése, a kivilágítás nélküli feliratok böngészése nélkül is megtudhatná az utas, hogy éppen hol jár.
Sztrájk ógyben az a véleményem, hogy a tulajdonos magyar állam a szolgáltatás színvonalához (pontosság, tisztaság, udvariasság) köthetné a béremelés mértékét.

easternsugar 2008.02.04. 12:51:49

Hű, akkor én szerencsés vagyok?Az én kis falumban VAN telefonszáma a vasútállomásnak!Igaz, eddig háromszor próbáltam hívni őket, egyszer sem vette fel senki.Elvégre is sztrájk van no, ilyenkor a telefont sem kell felvenni, az is munka...

Altrix 2008.02.04. 14:14:02

Valóban elenyészően kevés vasútállomásnak van Telecom száma. Ez azért van, mert a vasútnak saját belső hálózata van, egymásközt ezt használják. Ez össze van ugyan egymással kötve, de csak a vasutasok ismerik az átjárhatóságot.
Egyébként nagyon egyszerűen meg lehetne oldani az utasok legalább az interneten való tájékoztatását, számomra is teljesen érthetetlen, hogy a MÁV miért nem vezeti be a környező országokban már régóta alkalmazott módszert.
A MÁV forgalomirányítás is számítógépen, egy speciális program segítségével rögzíti a vonatok menetvonalát. Most nagyon leegyszerűsítettem, de amire az utasoknak szükségük van az a késés, jelen esetben az, hogy egyáltalán indul-e vonat.
Ennek a programonak a segítségével kellene az internetre "kiadni" a lényeget.
Aki ismeri a horvát, a szlovén, vagy a szlovák vasút honlapját, az észre vehette, hogy ők már régóta bevezették ezt. Ott gyakorlatilag percre pontosan látható egy vonat mennyit késik.

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2008.02.04. 14:26:50

Déli pályaudvar (1120 Krisztina krt. 37.): 375-4376,355-7373

Kelenföldi pályaudvar (1115 Etele tér 5-7.): 203-3238,355-7657

Keleti pályaudvar (1087 Kerepesi út 2-6.): 203-1687,313-6835

Nyugati pályaudvar (1067 Teréz krt. 55-57.): 312-8670,312-0213

NGabor 2008.02.04. 16:23:03

Kicsiny faluban az is lehet, hogy a pógármesteri hivatalból vittek ki egy melléket, mert a pénztárost, postást, körzeti megbízottat ott még megbecsülik.

keria 2008.02.04. 17:57:13

A MÁVdirektet azért hozták létre, hogy az állomáson a pénztáros helyett a telefonoskislányok vegyék fel a központban a telefont és ott mondják meg, hogy mikor indul a vonat A-ból B-be, ne pedig a kis állomás pénztárosa ne adjon ki addig jegyeket, amíg te megtudod tőle, hogy melyik állomásokat érinti a nemzetközi személyvonat Jaketyinburg és Liszabon között. Ha valamilyen kérdésed van, akkor ott válaszolnak rá, ha pedig rákérdezel és nincs további 150 várakozó, akkor a MÁVdirekt felhívja az állomást és megmondja a választ.

Nekem eddig nagyon pozitív tapasztalataim voltak velük kapcsolatban, bár kétségtelen, hogy nem az általam elképzelt csúcsidőben hívtam őket, amikor lehetetlen terhelés alatt voltak.

Akashi Kaikyo 2008.02.04. 19:43:19

Az a baj mint az ex-Matávnál. Ha valamit akarunk, és mondjuk neki az a kis falut, azt se tudja hol van.
süti beállítások módosítása