Üdv!

A Duna TV Híradója szerint a MÁV START Zrt. a Volánbusz Zrt-vel írásbeli, a BKV Zrt-vel
szóbeli megállapodást kötött arról, hogy a munkabeszüntetés ideje alatt a buszokon, illetve
a társaságok járatain elfogadják a vasúti jegyeket is. Kíváncsi leszek, mi lesz ebből.

Üdv,
HP

A bejegyzés trackback címe:

https://mavsztrajk.blog.hu/api/trackback/id/tr11324106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

petya.bacsi 2008.02.04. 08:59:00

A szóbeli megállapodást jó volna írásban is rögzíteni, nehogy olyan hibába essenek, mint néhány ember.

Láttam - olvastam · http://lattamolvastam.blog.hu 2008.02.04. 09:03:49

Ez egy elmebeteg ötlet, mert kivitelezhetetlen. Vegyünk egy konkrét példát.
Sárbogárd-Bp. Közvetlen busz nincs. Legkönnyebben Szfehérvár felé lehet eljutni Bp-re. Melyik buszsöfőr fogja nekem elhinni, hogy tényleg Bp-re megyek a bérletemmel, nemcsak Fehérvárra lógok be így?

Láttam - olvastam · http://lattamolvastam.blog.hu 2008.02.04. 09:06:03

Opssz, Félreolvastam. Csak Volánbusz? Akkor a fenti példa érvényét veszti, de akkor a vidék megint hoppon maradt. Ez így sehogy sem korrekt.

Szégyen....

easternsugar 2008.02.04. 09:15:55

Igen,elfogadják a vasúti jegyeket is.Persze ha felférsz a buszra...Ma reggel a Jászberényből közlekedő 6.l7-es és/vagy 6.28-as távolsági buszra próbáltam felszállni Sülysápon.Az 6.l7-re ketten felszálltak,majd leszálltak mert a sofőr nem tudta becsukni az ajtót, olyan tömeg volt.A 6.28-ra hárman fel tudtak szállni.Hozzáteszem kb. hamincan álltunk a megállóban.Persze becsülendő a Volánbusz hozzáállása,de a világon nincs annyi busz,ami ki tudná váltani a vonatokat és az azokkal járó néptömeget.
A vasútállomáson érdemi infó nulla.Így ma is itthon maradtam,akárcsak pénteken.Csak reménykedni tudok,hogy a melóhelyen megértik és nem vágnak ki,mint macskát...

petya.bacsi 2008.02.04. 09:20:44

Sior: hát igen, ismerős helyzet. Ki miatt szív a vidéki dolgozni akaró ember? A VDSzSz miatt. Az, hogy erre a napra nem kap bért az ember, mert nem dolgozik, ezáltal KÁR éri, az a VDSzSz-t nem érdekli. Vasutast nem dolgozásért nem rúgnak ki, mert nem szokás. A MÁV vezetése próbálkozik, de nincsenek könnyű helyzetben. Mondjuk az utastájékoztatás miatt lehet, hogy panaszt kéne tenned (elvileg ezt vállalták, hogy lesz).

NGabor 2008.02.04. 10:25:24

Az egyik munkatársam most ment el beteg szabadságra, mert a BP-Szolnok között a legrövidebb/leggyorsabb út Kecskeméten, Gyöngyösön, Jászberényen át van (3-4 óra út), egyszerűen a Volán nem alkalmas a pótlásra. A napi 2x2 közvetlen busz tele volt/lesz, azzal egyébként is max 2-3 órát tudna itt bennt tölteni.

Bari6 2008.02.04. 10:45:33

Sziasztok!
Mi gond nélkül felszálltunk a buszra a vonatbérletünkkel :o) , végre ezt is megélhettük :o)))

nemettom 2008.02.04. 11:26:33

Hali,
Reggel 7:20 - 7:30 körül jöttem busszal Vácról dolgozni. Természetesen a bérletet nem fogadták el, mivel Nógrád-Volán volt. Hozzáteszem, hogy 3 távolsági busz állt sorrban, és előtte kígyózó sorokban emberek. Én még pont felfértem, de utánnam kettővel a sofőr bezárta az ajtot, mert tele volt a busz. Azt hogy tele, tényleg úgy képzeljétek el, hogy amíg csak lehetett a sofőr engedte a felszállást, de kapaszkodni már nem kellett, mert a tömeg megtartott minden irányból.
Itt kb 20-40 embert hagytak ott a buszok, és a következő megállóban újabb kb 60-80 ember lehetett, ahol már meg sem álltunk.
Szerintem ez így abszurd, baromira átgondolatlan, és embertelen!
Gaskónak (aki szememben nem számít úrnak, csak egy nyivákoló kis picsának) szívesen megsimogatnám a fejét egy fa testápolóval, hogy többet ilyen eszébe ne jusson, se neki, se a többi baromnak!

szuperapu · http://szuperapu.blog.hu/ 2008.02.04. 12:21:31

A gödöllői HÉV-en gond nélkül elfogadták a bérletemet, és sűrítették a járatokat is.

Pöttyös Bálna 2008.02.04. 13:20:34

nemettom, én is be akartam ma menni dolgozni a Volánnal Vácról, de a harmadik tömött busz után feladtam és hazajöttem...

sa_ttila2 2008.02.04. 14:01:35

Hi all!
igen, pl a vértesvolánra sem vonatkozik....
ma reggel tatabányán a sofőr közölte, hogy "nemvagyokénvonatpótló", a dehátatévébenaztmondták-ra meg "nekemnemszóltak"-kal reagált....

az információs ablaknál a következő párbeszédet sikerült lefolytatnom:
-csókolom, meg tudná mondani, hogy melyik busszal lehet eljutni pestre vonatbérlettel?
-eggyikkkeseee.... (nefürgyééleeee...)
-de a tvben azt mondták, hogy megegyeztek...
-velünk nem.
-akkor kivel ?
-a volánbusszal.
-ahh, értem. azt esetleg meg tetszik tudni mondani, hogy a buszok közül melyik a volánbuszos, és melyik a vértesvolános?
-a hét25ös...
és ezek után még hálás lehettem, hogy szóba álltak velem....

ja, a 7.25ös 3/4 kor jött, kisbérről, tele... felfért rá kb 10 tatabányai.. utána a sofőrbácsi begyakta az ajtót, és elindult....
én nem voltam köztük...
persze pótbusz, vagy mentesítő, vagy tartalék, vagy minek hívják, az nem jött....


innen üzenném az érintetteknek:
"GYÖKEREK, TI ABBÓL ÉLTEK, HOGY ÉN BÉRLETET VESZEK 42000-ÉRT HAVONTA, MEG LEVONNAK HAVONTA KB 90e FT SZJA-T A FIZETÉSEMBŐL!!!"

privatizálni, eladni a DB-nek, kibaszni a sok ingyenélő hatelemis parasztot az utcára. utána meg átképezni szövőnőnek, mint a bányászokat rendszerváltáskor.....


csók

bgirl 2008.02.04. 15:16:42

Fura de felénk is Vértes Volán jár,és reggel a bérletem minden szó nélkül elfogadták!Sőt hazafele is! [Dorog]
Igaz kapaszkodni itt sem kellett, mert tömve volt a busz!

Akashi Kaikyo 2008.02.04. 19:24:58


sa_ttila2! Hogy te milyen bunkó vagy.

petya.bacsi 2008.02.04. 19:32:53

Fedex: szerinted mi lesz a vasutasokkal, ha majd szépen lapátra teszik őket, mert nem lesz elég pénz még a fizetésükre sem, mert elsztrájkolták, vagy szépen az utasok más közlekedési formát választanak, és egyre kevesebb ember fog vonatozni? Munkanélkül lesznek...

Ezért sem értem, hogy miért rondítanak a saját fészkükbe: nézd meg a vdszsz.hu-t. A saját munkaadójukon röhögnek. Na, majd ha kivonják a pénzt a MÁV-ból, akkor majd az utas röhöghet, és akkor Gombos Gyuri bácsi és Ábrahám Laci bácsi (a két sztrájk-sztár az oldalon) kávét sem fog főzni és előadást sem fog tartani, mivel még munkájuk sem lesz.

Maguk alatt vágják a fát... Ebben nem írt hülyeséget sa_ttila2.

sa_ttila2 2008.02.04. 22:02:59

fedex bogaram, melyik részére gondolsz?
igaz, a párbeszédet nem feliratoztam, de segítségnek annyit, hogy én kezdtem a "csókolom" kezdetű mondattal...

ha meg a nagybetűsre gondolsz, akkor nézz már körbe egy kicsit... ebben az országban kurvára nincs fogalmuk az embereknek a szolgáltatásról.. a szolgáltatóknak... főképp az állami tulajdonban lévő "cégek" dolgozóinak.
fasza munkahely a máv is, a volánok is, a bkv, csak a sok kurva utas ne lenne, akikkel csak a gond van.. utazni akarnak, ellenőrizni kell őket, stb...
ugyanez az egészségügyben. egyedül a beteg a zavaró tényező.
persze, mindenütt vannak kivételek, de ugye az ember csak a negatív tapasztalatot jegyzi/osztja meg.

szolgáltatás, ember, szolgáltatás... ha bemész egy étterembe, és a pincér bunkó, büdös, a kaja drága és szar, és úgy basszák eléd az asztalra, hogy a fele rádfröccsen, akkor mit csinálsz? jó magyar hazafiként kezetcsókolsz a másik jómagyarhazafinak, és legközelebb is odamész? nemhiszem....

2. verzió: mávos, bkvs, volános vagy...
akkor meg minek hergeled magad azzal, hogy itt olvasgatsz?

amúgy meg nem az a bunkóság, hogy szóvá teszem... hanem az, hogy megveszem a bérletet 42 rugóért, utána meg kocsival megyek....

"a pávián is ronda állat, büdös a szája, mégsem mondja, hogy menetjegyeket bérleteket kérem...."

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2008.02.04. 22:37:34

Én ma buszoztam és láttam vonatjegyel és bérlettel felszállókat. Simán felengedték őket.

Egyébként meg is fordult a fejemben, hogy ezt miként számolja el egymással majd a MÁV és a Volán?

nekemirj 2008.02.05. 09:05:45

Tájékoztatjuk a tisztelt Utazóközönséget, hogy a MÁV Zrt. dolgozóinak munkabeszüntetése miatt 2008. január 5-én (kedden) üzemkezdettől az érvényes dolgozó és tanuló havi és félhavi VASÚTI BÉRLETEK a sztrájk időtartama alatt a Vértes Volán Zrt. autóbuszjáratain felhasználhatók utazásra.

Minderről január 4-én a késő délutáni órákban született megállapodás a MÁV Zrt. vezetésével.

A megállapodás szerint a vasúti bérletekkel a Vértes Volán Zrt. járatai a munkabeszüntetés végét követő 6. óráig vehetők igénybe.

További információ autóbuszállomásainkon kérhető >>>

Kellemes utazást kívánunk!
Vértes Volán Zrt.


Áttérek a buszra. Lehet mindörökre.
süti beállítások módosítása