Teljes a káosz Gáboréknál is.

Sziasztok!
Engem mélységesen felháborít ez az egész sztrájkolósdi - amivel persze nem vagyok egyedül, tudom jól. A fő problémám az, hogy mivel egy olyan városban lakom (Cegléd), ami egyben vasúti csomópont is és innen viszonylag hamar (Kb. 1 óra) fel lehet jutni Budapestre, így a városból Budapest irányába egyáltalán nics autóbusz közlekedés.


Most itt ez a sztrájk, ugye, a vonatok vagy járnak, vagy nem, de inkább nem. Az utasok a minimális tájékoztatást sem kapják meg az információs pultnál sem. Az egyik nap még közlekedik az a vonat ami a következő napon már nem, harmad nap pedig reggel 4-kor van vonat és örüljön az ember, hogy van. Tehát semmihez nem lehet igazodni, kiszolgáltatott helyzetben vagyok, vagyunk. Egyik nap például két órát vártam a vasútállomáson, de semmilyen vonat nem jött, amivel fel tudtam volna menni a fővárosba dolgozni. A sztrájk ideje alatt egyelőre képtelenség Ceglédről bejárni Pestre dolgozni! Beszéltek arról is a híradásokban, hogy a Volán mentesítő járatokat indít, innen még az sincs. Ebben a helyzetben a város el van vágva se vonat, se busz. Dolgozni meg ugye kellene. Arra meg nekem nincs pénzem, hogy napi szinten 160 km-t autózzak, ezek mellett a benzin árak mellett, meg egyébként is... Gaskó Úr fizeti majd a rezsimet és a hitel törlesztésemet, ha elveszítem a munkámat? Legalább a napi 1-2 járatot biztosítsák oda-vissza, reggel és este. Olyan nagy kérés ez? Az a rengeteg ember, aki mind Ceglédről jár Pestre dolgozni mit csinál? Ugyanis az állomás előtti általában tömött parkolók most szinte üresek, a kerékpártárolók ugyszintén. Senki nem jár dolgozni???? Ezen sem csodálkoznék, mert innen lehetetlenség a napokban. Remélem, hogy a helyzet hamarosan realizálódik, legalább az elégséges, de biztos szolgáltatás szintjén. Üdv Gábor

A bejegyzés trackback címe:

https://mavsztrajk.blog.hu/api/trackback/id/tr51327374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

petya.bacsi 2008.02.06. 09:38:47

Gábor, tőlünk sem indul semmilyen járat. Gaskó úr meg saját magán kívül senkivel sem törődik (még a most csápoló vasutasokkal sem, sebaj, nemsokára majd nagy koppanás lesz remélem a sztrájk vége), az utasok meg szívnak. Ennyi erővel mindenki sztrájkolhatna.

Ha lenne 1-1 vonatpár reggel meg este, van egy gyanúm, hogy arra sem férnének fel az emberek.

Szánalmas a sztrájkjuk, alaptalan dologra építeni egy sztrájkot nagy bölcsességre vall. Remélem, akik most sztrájkolnak pár hét/hónap múlva átérzik azt, amit most a legtöbb utas.

makrobi 2008.02.06. 10:48:35

>Az utasok a minimális tájékoztatást sem kapják meg az információs pultnál sem.

Cegléden ez miért újság? Az ottani információs, sztájk nélkül sem tud semmit sem megmondani. Csak a menetrendet, ami meg úgyis ki van függesztve. Amíg telefonon lehetett hívni volt valami haszna, de már csak központi infó van...
Valakinek a ceglédi infós mondott már használhatót? Pl. késik-e és mennyit, vagy hová érkezik, honnan indul?

>...Ceglédről jár Pestre dolgozni mit csinál?
Üljetek többen kocsiba. Mi is ezt tesszük (tőled nem is messze:), két embernél már bőven megéri, és jól működik.

NGabor 2008.02.06. 11:00:17

Két tömött vonat még mindíg jobb 4 tömött busznál.

ze11 2008.02.06. 11:04:04

_Még_ nincs rendes autóbuszközlekedés...

úrilány 2008.02.06. 20:20:34

"NGabor 2008.02.06. 11:00:17
Két tömött vonat még mindíg jobb 4 tömött busznál."

jaja, én inkább buszos vagyok, azzal utazom többet, de vasutassztrájk idején egyszer volt részem extratömött buszon utazni, többet inkább nem kérnék belőle :S

Narrátor (törölt) 2008.02.07. 00:30:54

Hogyan lehet busszal lejutni Ceglédre?

Nem találtam semmi lehetőséget. El vagyok keseredve.

Narrátor (törölt) 2008.02.07. 01:23:50

Idézet a www.vdszsz.hu honlapról:

Nem ritka az, hogy egy szolgálati hely összes munkavállalója egyöntetűen megkezdi a munkabeszüntetést, így történt Cegléden is, ahol az éjszakai műszak összes jegyvizsgálója csatlakozott a sztrájkhoz.

Szóval Cegléden az egész bagázs benne van. Eddig rendes voltam a kallerekkel. De vissza fogják kapni!

eduska 2008.02.07. 08:12:06

Én is Cegléden lakom, nem tudok dolgozni menni, sem iskolába. Kocsival nem éri meg, napi kb. 3000 Ft. Arról nem beszélve, hogy a családtagoknak nem ugyanakkor kezdődik és végződik a munkaideje. Mi a teendő? Busz nincs. Azt mondták menjünk Kecskemétre, majd onnan busszal Budapestre. Okos nem ?
Előbb távolódjak el még messzebb Pesttől, majd utazzak 100 km-t buszon. A kallerek jobban tennék ha nem sztrájkolnának elég bevételre tesznek szert a jegyet nem váltók kenőpénzéből! Pár száz forintból meg lehet úszni, mi meg vesszük a méregdrága bérlelet!
Ezért őket mind kirúgnám(főleg a ceglédieket) és felvennék helyettük munkanélküli segélyen tengődőket. Még is mit képzelnek, mennyit akarnak keresni? Mit gondolnak hány szakma van ahol nincsenek megfizetne a dolgozók és mégis becsülettel dolgoznak, nem sztrájkolnak. Már máshol is hangot adtam azon elméletemnek, hogy egy nagy, tömött zsebből pénzelik a gaskóékat(direkt a kis betű).De vajon ki(k) vagy mi(k)?

petya.bacsi 2008.02.07. 08:33:53

Eduska: elég paprikás hangulatban van, nos, akkor olvasd el ezt: www.vdszsz.hu .

A sok naplopó fikázza azon dolgozókat, akik nem élősködnek az adófizetők pénzén, hanem dolgoznak. Egyik sztrájkoló hangadó szerint a sztrájknak volt haszna, megtanult ultizni. Na, ilyenkor megy fel a pumpa. Mennék dolgozni, de a sok élősködő miatt nem tudok. OK, hogy néha jön egy vonat, de bizonytalan helyzet: egyik nagyeszűnek elgurul a gyógyszere, elkezd sztrájkolni, a vonat meg megáll...

kisl 2008.02.07. 11:25:35

Pici babával vagyok otthon, férjem Bp-re ingázik. Röpke 5-6 óra alatt sikerült is letudni újabban az utazást. Elvárható-e, hogy dupla annyi időt töltsön a MUNKÁBA(!) menéssel, mint egy normál napon? Végtére is csak ötvenxezer forintba kerül a vasúti havi bérlet, amit megfizetett, cserébe pedig lehet szívni ezerrel. Igen, jól sejtitek, Kecskeméten keresztül utazva, tömött buszon, állva. Én pedig egyedül lehetek még többet a kis manóval. (Sőt fontolgatjuk, hogy valahogy Budapesten kellene maradnia, mert elég nehezen megoldható így az utazás, és gondolom Gaskó úr nem fizet életjáradékot, ha a férjem beszüntetni kényszerülne a munkát, és a nem szociális elven működő munkáltatója megválna tőle.) Én most akkor kezdjek éhségsztrájkba?! Ki adja vissza a családomnak a naponta hiába elvesztegetett időt? A nagyeszű gaskó et company? Egy aprócska tanács: én beszerezném a sztrájkoló névsort, aztán szépen alkalomadtán megválnék a remek munkaerőktől. Ja hogy ez nem etikus? Ez most már vajmi kevéssé érdekelne engem. Nekem ki fizet prémiumot azért, mert végzem a dolgom napi 24 órában? Igen, sokan húzzák az igát sokféle munkában becsületesen anyagilag roppant kevéssé megbecsülve, de ez a sztrájk immár szánalmas... Nem érdekelnek a "magasröptű" céljaik sem. És most nagyon csúnyát írok: minden sztrájkolónak a homlokára égetnék egy félreérthetetlen jelet, hogy amikor nekik lenne szükségük a mi munkákra (pl. egy életmentő műtét netán), akkor épp nekünk ne fűljön a fogunk a munkához. És természetesen vagyonuk teljes hányadával feleljenek mindazokért a károkért, amiket tyúkeszük lévén maguk sem látnak át, hogy milyen iszonyatos méreteket öltenek...

Manyizga (törölt) 2008.02.08. 10:37:46

Én is Ceglédről járok be vonattal. A sztrájk alatt egy napon szabin voltam, a többi alkalommal autóval jöttem fel. Percre pontosan ugyanakkor indultam reggel, mint szoktam, és olyan 50-60 perc alatt a munkahelyemre is értem. (Bp. Zugló vasúti mh.-hoz közel) (Az M5-öt használva, mert a 4-esen nem éri meg. A négynapos pályamatrica 1100 Ft, az üzemanyaghoz képest nem sok plusz, de időben tuti.)
Olvasva egy monori kismama tapasztalatait, elgondolkoztam, hogy vajon nem lenne érdemes vennem egy robogót? :) Azzal is benn lennék annyi idő alatt, mint a vonattal, legfeljebb kicsit fagyosabban.
Kecskemétről milyen volt a feljutás a sztrájk alatt? Biciklivel(!!) Kecskemét is, és Monor is 2 óra lenne, úgyhogy jó lenne tudnom, merre induljak... :))
Persze, ha Monor felé megyek, akkor onnan még bő két óra és bringával is Pesten vagyok... :)
süti beállítások módosítása