Hát az elmúlt sztrájkok alatt megtanulta a magyar ember, hogy az utas nem számít. Persze GI Joe-t nem érdekli sem a beteg kislány, sem a terhes kismama...


Sziasztok!

Igaz, hogy egyelőre felfüggesztették a sztrájkot, de én mégis hozzászólnék pár mondattal. Most olvastam a sztrájk alatti ceglédi helyzetet. Én hiába lakom Monoron, és van volánbusz közlekedés nálunk, alig lehetett feljutni Budapestre.
Hisz a volánbuszok nem bírták elvinni azt a rengeteg utast, akik Monorra érkeznek be más községekből, itt laknak, vagy épp most jöttel el Monorig autóval, hogy talán innen könnyebb eljutni pestre. Mivel a kora hajnali buszokhoz nem raktak még be pótlóbuszokat, már a monori második buszmegállónál nem lehetett a buszra felférni. Ebből kifolyójag 3 órába telt feljutni Budapestre. Ez persze a Gaskó "urat" nem érdekli, hisz nem ő fagyoskodik hajnalban a buszmegállóban vagy a vasútállomáson. Én egy 20 hetes terhes kismama vagyok, tegnap velem történt meg ez a várakozás. Többen lesétáltunk a vasútállomásra, hátha érkezik vonat. Érkezett is, amely Kiskunfélegyházáról jött, és összesen 5 kocsiból állt. Az utasok a lépcsők legalján álltak, tehát esély sem volt felférni a vonatra. Mivel ezek után kb. csak 1 órával jelezték a következő vonat érkezését, visszamentünk a volánbuszhoz. Amely 6.20-kor induló busz, arra fel lehetett férni. Igaz, Kőbánya-Kispestig állva utaztam, hozzátéve, hogy szinte végig lépésben haladtunk. Ehhez a buszhoz adtak két pótlóbuszt, de azokon sem volt jobb a helyzet.
A munkahelyemre 8.10-re értem be 7 óra helyett. Szerencsére nálunk megértik a helyzetet, de mi van azokkal akiknél nem. Persze, ki is írathattam volna magam betegállományba, csak sajnos nem engedhetjük meg magunknak. Nem beszélve az idegeskedésről, amely nem igazán tesz jót egy gyermeket váró nőnek.
Én jogászok között dolgozom, a főnököm is jogász, és teljes mértékben ellene vannak ennek a sztrájknak. A Gaskó úr miért nem fogja fel, hogy amit követel az jogellenes? Úgy érezzük mi utazók, hogy ez már csak porhintés, amit csinál. Szúrjunk ki minél több emberrel. Ezt az embert senkinek sincs joga kirúgni? Miatta vajon hányan veszítették el az elmúlt napok miatt a munkahelyüket?
Hisz szemtanúja voltam egyik reggel, hogy egy nő sírva könyörgött a vonat ajtajánál, hogy őt engedjék felszállni, mert kirúgják a munkahelyéről. Persze, ez a sztrájkolókat nem érdekli. Én csak azt kívánom, hogy a kiesett költségek miatt legelőször ezeket az embereket fogják elbocsátani.
Nagyon remélem, hogy a mostani felfüggesztés nem csak időleges, és az újbóli sztrájk kezdés csak fenyegetés. Felnőtt emberek használhatnák végre az eszüket is.

Köszönöm.   Tomka

A bejegyzés trackback címe:

https://mavsztrajk.blog.hu/api/trackback/id/tr13330534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tombolda · http://tombolda.fw.hu 2008.02.10. 13:00:05

Ehhez igazából nem lehet hozzászólni. Még elsőre sem...
süti beállítások módosítása