No comment!
Kedves Blogolók, Kedves Utasok, Kedves Sztrájkolók!
Nem tudom ki hogyan van vele, de ha egy cég saját magát sem tudja fenntartani, akkor a dolgozók milyen alapon sztrájkolnak magasabb bérért? Összefirkált,büdös koszos várótermek (lsd. Tárnok), szétesőfélben lévő szerelvények stb... sok a negatívum, mindenki tudja. Nemrégiben éltük végig a vonalbezárások kálváriáit.
Nah jó nem dobálózok közhelyekkel... A tény az tény. A sztrájkkal a kedves VDSZSZ szerintem csak azt éri el, hogy a bizonytalan közlekedés miatt többen át fognak pártolni a Volánhoz. Szerencsére ők partnerek és nem csesznek ki az utasokkal, mások hülyeségéből tudnak hasznot húzni. Aztán majd megjelennek a vezéreknél és a költségvetés egy részét elviszik, jelzem jogosan, hiszen nekik ekkora forgalomnövekedeés egy évben többször nem volt betervezve!!!
És akkor kezdődik minden előlről: elbocsátás, vonal bezárás, sztrájk!
Ja az a cél, hogy tönkretegyük a MÁV-ot?? Kérem! A privatizáció ellen így is lehet védekezni, de nyilvánvaló, hogy nem csak a MÁV Start és az utasok alatt vágják a fát!
Szóval Kedves VDSZSZ tagok! Tudom, hogy magasabb így sztrájkolva az órabérük mintha dolgoznának, de ha így folytatják egy-két év és nem lesz miért sztrájkolni!!!
Vannak emberek akik jobbá akarják tenni ezt a közlekedési ágazatot, de így őket is csak ellehetetlenítik!
Gratulálok!
Kedves Blogolók, Kedves Utasok, Kedves Sztrájkolók!
Nem tudom ki hogyan van vele, de ha egy cég saját magát sem tudja fenntartani, akkor a dolgozók milyen alapon sztrájkolnak magasabb bérért? Összefirkált,büdös koszos várótermek (lsd. Tárnok), szétesőfélben lévő szerelvények stb... sok a negatívum, mindenki tudja. Nemrégiben éltük végig a vonalbezárások kálváriáit.
Nah jó nem dobálózok közhelyekkel... A tény az tény. A sztrájkkal a kedves VDSZSZ szerintem csak azt éri el, hogy a bizonytalan közlekedés miatt többen át fognak pártolni a Volánhoz. Szerencsére ők partnerek és nem csesznek ki az utasokkal, mások hülyeségéből tudnak hasznot húzni. Aztán majd megjelennek a vezéreknél és a költségvetés egy részét elviszik, jelzem jogosan, hiszen nekik ekkora forgalomnövekedeés egy évben többször nem volt betervezve!!!
És akkor kezdődik minden előlről: elbocsátás, vonal bezárás, sztrájk!
Ja az a cél, hogy tönkretegyük a MÁV-ot?? Kérem! A privatizáció ellen így is lehet védekezni, de nyilvánvaló, hogy nem csak a MÁV Start és az utasok alatt vágják a fát!
Szóval Kedves VDSZSZ tagok! Tudom, hogy magasabb így sztrájkolva az órabérük mintha dolgoznának, de ha így folytatják egy-két év és nem lesz miért sztrájkolni!!!
Vannak emberek akik jobbá akarják tenni ezt a közlekedési ágazatot, de így őket is csak ellehetetlenítik!
Gratulálok!
A bejegyzés trackback címe:
https://mavsztrajk.blog.hu/api/trackback/id/tr77329694
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Tombolda · http://tombolda.fw.hu 2008.02.10. 13:03:24
A firkák, kosz nagyobb részben az "utasokat" terheli. Szerintem. Viszont semmit nem tesznek ellene az biztos. A többi "szolgáltatás" az valóban gyér.
Így valójában miért is sztrájkolnak? Miért is akarnak több pénzt?
Így valójában miért is sztrájkolnak? Miért is akarnak több pénzt?
csulok 2008.02.17. 13:54:41
Eddig nem olvastam ezt az oldalt,nem tudom reklamált-e már valaki,hogy a MI pénzünkből tartottuk fenn eddig is a vasutat,(és a fizut is abból kapták)ha nekik jár a 250000,akkor nekünk is!!!!
Utolsó kommentek