Dont Tals vidója tökésletesen leírja.
Köszönjük!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://mavsztrajk.blog.hu/api/trackback/id/tr1324115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

petya.bacsi 2008.02.04. 11:46:13

Gratulálok a készítőnek! Ezt el kellene küldeni az összes híradó szerkesztőségébe... A hiányzó ajtóüveges képet pedig külön köszönöm. :)

"Tájékozatatjuk kedves utasainkat és a vonatra várakozókat, hogy a menetrendszerint késik" :D :D

easternsugar 2008.02.04. 12:57:26

Gratulálok a videóhoz!A sztrájk két napja alatt,amit kényszerűségből kénytelen vagyok itthon tölteni, már-már elfelejtettem, hogy milyen is vonattal járni.Most feltépődtek a régi sebek és édesbús nosztalgia lett úrrá rajtam:-)

NGabor 2008.02.04. 16:13:50

Kedves Heinczinger fiát kellett volna Váci graffitis vonattal vinni. A gödi képet nem értem, ott volt még zöld fű is.

Dancso 2008.02.04. 16:30:10

hat zoldnek zold de evek ota jarok arra es egyszer nem lattam hogy valaki viragot ultet/locsol stb az ott van es kesz a nyalkosember kimaszik integet visszamaszik ennyit csinalnak az ott dolgozok...

kiskicsicsiga 2008.02.05. 08:39:55

huu mikor megláttam a megállókat az elején,és még nem volt ott a település neve,azt hittem,ez felénk van:)csinálni kéne egyet Győrtől Pestfele jövet is.ahogy a csucsszuper vonat-az új-de vannak képeim a régiről is:)- begördül az elhagyatott ,felgyújtott Füzitői váróhoz,vagy megáll ott,ahol még egy buszmegálló sincs.belefér szerintem a győri galambszar,a komáromi csöveshegyek,és a tatabányai...ott minden:D

nagyon gratula a videóhoz,gyertek el felénk is!

Tökfej · http://antimav.blog.hu 2008.02.06. 00:50:04

A videó nagyon jó lett! Érdekes volt felfedezni néhány képet, amit én készítettemm. :))
süti beállítások módosítása