Vonal helyreállítás negatív rekordja? Ismét tanúi lehetünk a MÁV-on belüli fantasztikus kommunikációnak...

Szia Georgejr és Mindenki!

 
Röviden szeretném vázolni az elmúlt 3 nap eseményeit!
Kedden olvasni lehetett a hírekben,h Érden kisiklott egy tehervonat 2 kocsija. Szerencsére nem a célállomásra (Százhalombattára) utaztam, hanem csak Érdig mégha 20 perc késéssel is de leértem, aminek nagyon örültem (itt hozzáteszem: találkoztam az első kalauzzal, aki szerint nagy butaság a sztrájk...)!
Aznap este azt mondták a hírekben,h még aznap éjszaka helyreáll a rend a kisiklás miatt, de persze mindket ez akkor nem érintett,hisz másnap reggel 6-12-ig sztrájkoltak.
A szerda reggeli beutazást megoldottuk autóval, mert munkába kell mert az emberek nagy többsége nem teheti meg,h sztrájkol!
Végetért a sztrájk, délután 3-kor felhívtam az ügyfélszolgálatot,h kb. hány perces késésekre lehet számítani. Azt a felvilágosítást kaptam,h kb. 10-20 perc, de nem tudják megmondani,h Százhalombattára mennek-e a vonatok, mert arról őket sem tájékoztatták.
Ez már gyanús volt...ami később be is igazolódott
Elindultam egy kicsit elöbb a munkahelyemről, h a Déliben az információtól megkérdezzem,h másnap reggel (csütörtökön) hogy jutunk be Pesre dolgozni.
Ez 17:05 perckor volt, megkérdeztem az információs pultnál ülő urat,h valóban nem járnak még azon a vonalon a vonatok???
Információs úr: Nem tudja, de talán még nem...
Én: Akkor mondja meg,h másnap reggel az emberek,h jutnak majd be dolgozni?Vonatpótló busz...?
Információs úr: NEM TUDOM...
Én: Ekkor már kezdtem egy kicsit dühös lenni, mondam is,h azért ez felháborító,h megvesszük a bérletet, sztrájkolgatnak és még azt sem tudják megmondani,h mikor lesz kész a megsérült vonal és lesz e potlóbusz...stb...
Információs úr: Nem tudja megmondani
Én: OK, akkor mondja meg,h ki tuja megmondani...????
Információs úr: SENKI
Erre a válaszra otthagytam,hisz ez már mindennek a teteje, gondoltam bemegyek panaszt tenni a forgalmi irodába (nem mentem volna,ha kapok valami választ, de a NEM TUDOM-ot nem tartom annak).
A forgalmi irodában egy régi kedves ismerősöm (MÁV-os) volt bent, neki szintén feltettem a kérdést,h csütörtök reggelre mi várható?
Azt a választ kaptam,h nemrég kapta a hírt miszerint talán ma estére (kb. hét órára) rendben lesz minden és reggel járnak majd a vonatok rendesen.
Megköszöntem,hisz végre valakitől kaptam választ :o)
Ma reggel kimentünk az állomásra, 07:08-kor van egy elővárosi vonat közvetlen Százhalombattáról, utána pedig a 07:13-as Dunaújvárosi személyvonat.
Megjegyzem: hetek óta elöbb indul a 07:13-as... :o(, mert a 07:08-as csak 07:08-ra ér be és mire a mozdonyt megordítják...
Várunk az állomáson,hisz láttuk,h a 07:08-as sehol....nagy meglepetésünkre bemondták,h 25 perc késéssel fog indulni.
Ekkor bementem megkérdezni,h a 07:13 jön időben?
Válsz: Nem tudják!
Én: Ugye most viccelnek???Mikor fogják megtudni???
Válasz: Majd 07:12-kor megtudják,h 07:13-kor jön e a vonat időben....
 
SZERENCSÉRE JÖTT!
Igazából ezután lett érdekes, ugyebár 2 vonat utasai szálltak fel, de ez már nem is lényeg...hisz legtöbbször ez van.
Elindult a vonat, útközben Százhalombatta és Érd között a prérin megálltunk egy 10-15 percre, megvártuk,h szemből elmenjen az a vonat,amivel mennünk kellett vona...aminek az utasai már a Dunaújvárosin voltak....,ha nehezen is de végre elindultunk
Kinézve az ablakon (akkor haladtunk el a kisiklott vonat mellett) azt láttuk,h valahol még vágány sincs...a "dolgozó munkások a lapátjukat támasztják...
A kérdés: MILYEN TEMPÓBAN ÉS HOGY DOLGOZNAK, HA KEDD ÓTA NEM SIKERÜLT MEGCSINÁLNI A SINEKET ÉS A FELSŐVEZETÉKET????
 
Ja és ezek után a KARÁMŐRÖK képesek voltak jegyeket, bérleteket kérni...
 
És ez megy nap mint nap...koszos, fűtés nélküli kocsik, állandó késések, mostanság már sztrájkkal megspékelve...és még a jegyeket bérleteket is elkérik...
 
Uh, most jut eszembe... ARRA SZERETNÉK MÉG VÁLASZT KAPNI,H MIÉRT VAN AZ,H HA VAN IS FŰTÉS A VONATON,AKKOR ÉRDEN KIKAPCSOLJÁK???????????MIRE BEÉR A DÉLIBE MÁR HIDEG VAN!!!!!
 
Köszönöm a lehetőséget, h megoszthattam a 3 napomat...és mi lesz még ezutááán....
 
 
K.B.

A bejegyzés trackback címe:

https://mavsztrajk.blog.hu/api/trackback/id/tr96239118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Láttam - olvastam · http://lattamolvastam.blog.hu 2007.11.23. 10:33:32

Őszintén bevallom, én csak akkor mutatom a jegyem a karámnál, ha pontosan ér be a vonat. Ha reklamál, akkor azt mondom, hogy amennyit késett annyi idő alatt meg tudta volna nézni. a késés miatt meg nem érek rá. Teessék nem késni, és akkor mutatok jegyet. Megjegyzem, mindig veszek jegyet.

Bari6 2007.11.23. 10:57:41

Ezt már mi is bevezettük, reggel még elmegy, de az elő sztájkot követő napon este nem akartam elővenni és beállt elém egy debella csaj,h vegyem elő abérletet, mellette volt 3 nagyobb fickó is, akik láthatóan kiváncsian várták, mi lesz a két csaj között...mondtam,h nem veszem elő, mert állandóan sztrájkolgatnak, késnek...stb. 18 e Ft-ért..., mondta a csaj,h ő nem sztrájkol és különben is majdnem kvittek vagyunk, mert ő 11 e Ft-ért veszi a bérletét, mondtam,h köszi, de ez engem nem vígasztal...mivel nem mehettem tobább, mert folyamatosan elém állt, elővettem a bérletemet egy NESZÉVEL...,na erre ugrott a 3 fickó,h nem kéne bunkózni...blablabla, csak annyit fűztem hozzá,h ezért a szolgáltatásért az emberektől csak ennyire tellik, csak is kizárólag bunkó stílusra...

sikitomi 2007.11.23. 12:20:57

Bari6: Megértem, hogy nem vagy elégedett a szolgáltatással, megértem, hogy a 3 idióta is húzta az agyad, de neked legyen több eszed! Azzal idegesíted a legjobban, hogy ha nyugodt maradsz és nem húzod fel magadat. Fölösleges... Erre a legjobb példa Anyám esete a vezetéssel: Köcsög taxisok állandóan tolják az embereket a 4-esen a Ferihegy 1 és 2 közötti szakaszon, ahol 70 a megengedett és a taxis szerint az a biciklisekre vonatkozik. Egyszer Anyut nagyon nyomta 1 taxis, miközben anyu előzött. Még messze nem fejezte be a kamion előzését, de a taxis rádudált... Anyu ki a külsősávba, taxis mellé, el kezd mutogatni neki. Anyu szimplán küldött neki egy csókot és a taxis mivel ezzel már nem tudott mit kezdeni elment. Szal erről ennyit :)

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2007.11.24. 09:34:07

A volánbusz se jobb. Tegnap du. 2 óra körül lerobbant nálunk egy volánbusz az egyik megállóban (kifolyt belőle valaminek a kenőolaja), éjfélkor még mindig ott állt. 22-es vezetői biztos örültek, hogy nem tudják rendeltetésszerűen használni a megállót :)

Fedup Sári 2007.11.26. 23:25:47

Így is van, késő vonat esetén legfeljebb elnézést kérhetnek a karámőrök, nem a bérleteket, bármi legyen is az oktrojált üzletszabályzatban (de erről folytattunk már itt parttalan vitát...).
süti beállítások módosítása