Sztrájk Anno

Címkék: anno máv sztrájk régen vasutas sztrájk

2008.02.05. 11:57

Gábor sztrájkos emlékei

Kedves Szerkesztő!
Elmesélek egy történetet: 1998 decemberében vettem egy Bp-Miskolc retúrt. 1999 jan 4-én (hétfő, munkanap) utaztam volna vissza. Persze sztrájkoltak (aminek az eredményét látni most is). Szóval kimentem az állomásra, de nincs vonat. Jegy az volt, de minek. Előre egy hónappal kifizettem, de nem tudok beérni a munkahelyemre Bp-en. Ja, és Miskolcon meg költözzem egy szállodába a MÁV költségén, amíg megegyeznek?! Ehelyett inkább autóstoppal jöttem, a nagy mínuszokban. Ez manapság nem egyszerű, aki próbálta, tudja. Persze nem értem oda a munkaidőm kezdetére. Mondanom sem kell, hogy nem sokkal ezután nem én a megbízhatatlan lettem osztályvezető (multi). Még egy csavar: megpróbáltam Bp . Keleti pu-n visszaváltani a jegyem (jól jött volna az a néhány ezres), de simán elhajtottak, hogy csak Miskolcon lehetne visszaváltani . Szabály az szabály. Haragtartó ember vagyok. Ha nem akarnak vasutasok lenni, ne sztrájkoljanak. Menjenek máshova dolgozni, vagy vállalkozzanak. Azt hiszik a kis buták, hogy a napi -600.000.000 Ft-ból majd jobb lesz?! Arról a kárról ne is beszéljünk, amit az utasoknak okoznak.
Hercsik Gábor (most már nem utazom MÁVval)

A bejegyzés trackback címe:

https://mavsztrajk.blog.hu/api/trackback/id/tr7326165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Monika 2008.02.05. 15:10:39

Kedves Gábor! Én minden pénteken utazok Bp-ről Miskolcra és vasárnap vissza saját autóval. Természetesen mindig olcsóbb, mint a MÁV. Ha tudok valamiben neked vagy ismerőseidnek segíteni akkor írj vagy hívj. 70-361-5344, eva.monika.milik@gmail.com
Üdvözlettel:
Mónika
süti beállítások módosítása